ביה"ס "ניצנים" שופץ בהשקעה של 1.7 מיליון שקלים



שיפוצי קיץ נרחבים בבית הספר "ניצנים"בהשקעה של 1.7 מיליון שקלים...צור:"המטרה היא אחת-להפוך את ראשון לציון לעיר המובילה בתחום החינוך"

בקיץ שעבר ביצעה עיריית ראשון לציון שיפוץ ב-68 מתוך 80 מוסדות חינוך בעיר בהשקעה של 30 מיליון שקלים. לצד זאת, גם השנה, יזכו מוסדות החינוך בעיר  לסבב נוסף של שיפוצים בהשקעה זהה של 30 מיליון נוספים. במסגרת זאת, בימים אלו, מבוצעות בבית הספר "ניצנים" בראשון לציון עבודות שיפוץ בהשקעה של 1.7 מיליון שקלים.

במסגרת השיפוץ מתבצעות בבית הספר עבודות פיתוח ושדרוג נרחבות. בין יתר הדברים משופצים חדרי השירותים של בית הספר, הגדרות, שער המרחב האקולוגי, מבוצעות עבודות תיקונים בריצוף ובתקרה האקוסטית של בית הספר, יוחלפו הברזיות, תתבצע צביעת מעטפת בית הספר וצביעת פנים בית הספר, תיקונים  במגרש הספורט ריצוף בחצר המערבית ועוד.

העבודות צפויות להסתיים לקראת פתיחת שנת הלימודים תשע"ג לרווחת תלמידי בית הספר.

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור:"בית הספר "ניצנים" מתחדש בימים אלו בהשקעה של 1.7 מיליון שקלים לרווחת התלמידים וצוותי החינוך, לאחר שעשרות שנים נעשו בבתי הספר תיקונים מקומיים בלבד. שיפוץ בתי הספר מהווה רק חלק קטן ממהלך רחב היקף של שיפוצי מוסדות החינוך בעיר בחופשת הקיץ בהשקעה של 30 מיליון שקלים. המטרה היא אחת-להפוך את ראשון לציון לעיר מובילה בתחום החינוך! אמשיך לעבוד ולהשקיע בחתירה למטרה ולא אעצור עד שנגיע ליעד המבוקש".

חבר המועצה ומחזיק תיק שיפור פני העיר, אייל מושיוב: "נוסף ל-30 מיליון שקלים שהושקעו בשנה שעברה גם השנה אנחנו מחדשים ומשדרגים את מוסדות החינוך בהשקעה של 30 מליון נוספים. עשינו קפיצת מדרגה בכל הקשור לתחזוק הפיזי של מוסדות החינוך בעיר, ובקיץ הזה, יותר מתמיד, אנו מגיעים לשיא בפעילות המתוקצבת לשיפור הסביבה הלימודית".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה