תחרות מועצות תלמידים בראשון לציון



כ-200 תלמידים התכנסו במבואת העירייה עם ראש העירייה, דב צור, להכרזה על מועצת התלמידים הזוכה לשנת 2012 בראשון האחרון התכנסו כ-200 תלמידים במבואת בניין עיריית ראשון לציון לטקס הכרזה על מועצת התלמידים הזוכה לשנת 2012.

פרלמנט הנוער של אגף הנוער והצעירים העירוני קיים את התחרות בין כל מועצות התלמידים הבית ספריות העירוניות במטרה להוקיר את המועצות המצטיינות, לעודד פעילות רחבה של מועצות ולהשיג תמיכה רחבה יותר לפעילות מצוות המורים וההנהלה.

הקריטריונים שעל פיהם נבחנו המועצות מתבססים על  פעילות המועצה במשך השנה, שמירת הכללים הפורמאליים בבחירתה ועל תרומתה לתלמידי בית הספר. נציג הפרלמנט, אסיף מרציאנו הנחה את האירוע, והכריז על המועצות הזוכות בשלושת  המקומות הראשונים ועל המועצה המצטיינת.

והזוכים הם:במקום שלישי – חטיבת הביניים קריית גנים, במקום שני – קריית החינוך על שם חיים בר לב ובמקום ראשון – גימנסיה גן נחום. את פרס המועצה מצטיינת קטפה חטיבת הביניים בן גוריון. פעילותם הרבה במשך השנה זיכתה את חברי המועצה ביום כיף במקומות בילוי ופנאי.

 את הטקס כיבדו בנוכחותם  ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, חבר המועצה, מחזיק תיק הנוער והצעירים, דורון אוזן, מנהלת אגף הנוער והצעירים, דפנה שקורי, מלווה פרלמנט הנוער, אלון בר

ונציגי מועצות תלמידים בית ספריות מחמישה עשר בתי ספר, חטיבות ותיכונים מרחבי העיר.

חשוב לציין כי חברי הוועדה הבוחרת את המנצחים  הסכימו פה אחד שפעילותן של המועצות כולן ראויות לשבח וכי תפקודן המוצלח מעורר גאווה . כמו כן, כל מועצת תלמידים בית ספרית קיבלה אות הוקרה מראש העירייה, דב  צור ומחבר המועצה, מחזיק תיק הצעירים, דורון אוזן.

 ראש עיריית ראשון לציון, דב צור: "אני גאה ומברך על פעילותם של צעירים ערכיים כמוכם במערכת החינוך העירונית. אתם מגלים דאגה לסביבתכם ומבקשים לתרום, לא פעם על חשבון זמנכם הפנוי ועל חשבון פעילויות אחרות, על מנת לסייע לבני גילכם ולקדם מטרות חשובות-אני גאה בכולכם. המשיכו בפעילות החשובה ואין לי ספק כי תגשימו את מטרותיכם ותגיעו רחוק. ישר כוח".

 חבר המועצה מחזיק תיק הנוער והצעירים, דורון אוזן, אמר בטקס:"אני מסתכל על כמות התלמידים שהגיעו ומתקשה להאמין. לפני 4 שנים, התקיימו פעילויות מסוג זה במתכונת דלילה ביותר ולא מכובדת. היום, אחרי תהליך ארוך ועשייה מרובה אני יכול לומר בגאווה שהצלחנו להנחיל שינוי בתפיסה ולהגביר ללא ספק את מעורבותם של תלמידי העיר בעשייה. אני גאה במועצות התלמידים כולן, בפרלמנט הנוער, בפעילות תנועות הנוער ובמסגרות הנוער העירונית שפורחות ומתרחבות מיום ליום-המשיכו כך".

 יו"ר פרלמנט הנוער, נועה עזר בירכה על התחרות שהוביל פרלמנט הנוער בשיתוף אגף הנוער והצעירים ואמרה: "חשוב שבני הנוער יהיו מעורבים,  כי הם דור העתיד".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה