האב הושאר מחוץ לבית הספר כי רב עם המנהלת



אב בבית ספר "נגבה" בראשון לציון, ששימש לאחרונה כיו"ר ועד ההורים, לא הורשה להיכנס למקום ולצפות בטקס חג השבועות שבו השתתפו ילדיו, בשל סכסוך עם המנהלת

ביכורים בלי ביקורים: עמי יעקב, אב לתאומים תלמידי כיתה ג' בבית ספר "נגבה" בראשון לציון, לא הורשה להיכנס לטקס חג השבועות שנערך במקום ובו השתתפו ילדיו, לאחר שהסתכסך עם המנהלת לפני מספר חודשים.
 
עד לדצמבר האחרון שימש יעקב כיו"ר ועד הכיתה, ובמסגרת תפקידו ארגן מסיבות והיה אחראי על פעילויות הוועד. לדבריו, מעולם לא שמע טענות של המורה או המנהלת על תפקודו, עד שפעם אחת העיר על כך שבשבוע אחד התקיימו שלושה מבחנים, בניגוד לחוזר מנכ"ל.
 
יעקב טוען שמאותו רגע החלה להידרדר מערכת היחסים שלו עם ההנהלה. "יום אחד אני ועוד הורה הגענו לבית הספר כדי לסייע לילדים להעלות את התיקים הכבדים לקומה השנייה, והבחנו בחלקים של שיש שנפלו מהקירות בחדר המדרגות", מספר יעקב. לדבריו, לאחר שאספו את חלקי השיש, הוא ניגש למזכירות בית הספר כדי להעיר על המקרה.
 
"במזכירות פגשתי את איש התחזוקה של בית הספר ודיווחתי לו על הבעיה, והוא התחיל להתנפל עליי בצעקות, וגלשנו לוויכוח קולני. המנהלת התערבה וביקשה לדבר איתי בצד, וכשזזנו הצידה הוא פתאום רץ אליי, נתן לי מכה חזקה בגב והתנפל עליי בצעקות ובאיומים. נבהלתי מאוד, המורות דחפו אותו הצדה, ואני הזמנתי משטרה".
 
יעקב מספר שלאחר שהשוטרים הגיעו למקום, המנהלת כעסה עליו ואמרה שהוא מחפש לעשות לה בעיות. בתחנת המשטרה, ולאחר מכן גם בבית, חש יעקב ברע ופונה לבית החולים לקבלת תרופות הרגעה. "אחרי המקרה הם הדיחו אותי באופן לא חוקי מהוועד, בטענה שאני אדם אלים, כשאני בכלל לא הרבצתי ולא עשיתי כלום. מעולם לא הוגשה נגדי תלונה לפני כן".
 
מאז התקרית יעקב לא מורשה להיכנס לשטח בית הספר, וגם בחג השבועות התבקש על ידי המנהלת שלא להיכנס, כך שלא התאפשר לו להיות נוכח בטקס שבו השתתפו ילדיו. "פתאום עשו ממני אדם אלים ומסוכן, כשכל מה שעשיתי הוא לדאוג לילדי בית הספר", טוען יעקב.
 
מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "מבדיקת הנושא עולה, כי הפיקוח, נציגי המחוז וגורמים מקצועיים במשרד, השיבו לפונה לכל נושא שהעלה".
 

קרדיט: אביגיל קדם
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה