החלה בנייתם של גני טרכטנברג



במינהל החינוך מציינים, כי מעצם הקמת הגנים נחסך לכ- 800 בתי אב בעיר ראשון לציון, להם ילדים בגילאי 3 ו-4, כ 18,000 ₪ לשנה, שהיא עלות ממוצעת של גן פרטי.

בעקבות החלטת הממשלה לאפשר חינוך חינם החל מגיל 3, פועלת עיריית ראשון לציון בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להיות מוכנה למהלך ולקלוט כמות גדולה ביותר של ילדים כבר בשנת הלימודים הקרובה. בפתיחת שנת הלימודים הבאה 30 כיתות גן חדשות ייפתחו לטובת ילדי שנתון 3 ו-4. העירייה, שהייתה הראשונה בארץ לצאת במכרז לבנייתם של מבנים טרומיים לגני ילדים בעיר, באמצעות החברה הכלכלית ראשון לציון, החלה כבר בעבודות הבנייה. כעת, נמצאים בשלב ביצוע בנייתם של 14 גנים טרומיים שיסתיים כבר באוגוסט השנה. בנוסף לכך, נבנים עוד 10 גנים בבנייה קונבנציונאלית. כמו כן, העירייה משפצת שני מבנים קיימים שיוסבו לכיתות גן, והעבירה לרשותה עוד 4 כיתות גן שהיו עד כה בשימוש חיצוני אחר ויוסבו לגנים עירוניים.

במינהל החינוך מציינים, כי מעצם הקמת הגנים נחסך לכ- 800 בתי אב בעיר ראשון לציון, להם ילדים בגילאי 3 ו-4, כ 18,000 ₪ לשנה, שהיא עלות ממוצעת של גן פרטי.
 
מנכ"ל החברה הכלכלית, ניצן פלג מוסר כימהרגע בו קיבלה הממשלה את ההחלטה ליישם את המלצות ועדת טרכטנברג אנו מקדמים את המהלכים הנדרשים במהירות חסרת תקדים. לדבריו, ההערכה היא כי בשלב הראשון (קרי בחודשים שנותרו עד תחילת שנת הלימודים הבאה) ייבנו כ-24 גני ילדים באמצעות שני קבלני מסגרת שייבחרו במכרז ובהמשך, במהלך שנת הלימודים הבאה, ייבנו גנים נוספים לפי התקציבים שיועמדו לטובת העניין ע"י משרד החינוך. כל זאת, בנוסף למבנים קיימים, אותם תסב העירייה לגני ילדים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה