"אחי הקטן הורחק מהלימודים והמתין בגשם"



תלמיד בן תשע שהורחק מבית הספר בראשון לציון נאלץ להמתין לאחיו בשער הכניסה, כשהוא חשוף לגשם, רטוב ורועד מקור. האח התלונן אצל חברת המועצה אבטם מקונן. העירייה: הטענות אינן נכונות

נשכח בין הטיפות: כשהוא חשוף לגשם, רטוב ורועד מקור נאלץ להמתין תלמיד בן תשע לאחיו, לאחר שהורחק מבית ספר בראשל"צ. כך על פי תלונה שהתקבלה אצל חברת המועצה, אבטם מקונן, שהועברה למינהל החינוך בעיר.

"באחד מהימים היותר סוערים וגשומים", משחזרת חברת המועצה, "צלצל אליי אחיו של הילד, ומספר כי נדרש לאסוף את אחיו הקטן, וכשבא, מצא אותו בשער בית הספר, בהשגחת השומר, כשהוא רטוב כולו ורועד מקור".
 
כשניסה האח הגדול לברר את פשר הדבר, הוסבר לו כי יום קודם לכן, נשלח הילד לביתו עם מכתב הרחקה מבית הספר. אמו של התלמיד, שלא ידעה על מכתב ההרחקה, שלחה למחרת את בנה לבית הספר כרגיל, ואילו הנהלת המוסד סירבה לאפשר לו להכנס לכיתה. האח הגדול לא קיבל הסבר מניח את הדעת לשאלתו מדוע לא אפשרו לאחיו הצעיר לחכות במשרדה המחומם של המנהלת ובמקום זאת העדיפו להשאירו כשהוא חשוף לגשם ולקור העז.
 
לכן התקשר האח בדחיפות לחברת המועצה מקונן לדווח לה על המקרה. "התקשרתי לסגנית המנהלת והיא החלה לצעוק שנמאס לה מהילד", מספרת אבטם. "לא עזר שהצגתי עצמי כחברת מועצת העיר, וסגנית המנהלת פשוט המשיכה להשתלח במשפחה".
 
אבטם התקשרה בדחיפות לראש מנהלת החינוך בעירייה ובקשה את התערבותה.
 
מהעירייה נמסר בתגובה: "בית ספר מודע לבעיותיו של הילד ופועל במהלכים חינוכיים ומשקיע משאבים רבים למען הצלחתו. השעייתו של התלמיד בוצעה על פי ההנחיות. הטענה לפיה הילד המתין בחוץ להוריו, חשוף לקור, איננה נכונה כלל. כל המכיר את מבנה בית הספר יודע כי שומר בית הספר, עמו המתין התלמיד להוריו, יושב בתוך מבנה בית הספר ולא בחוץ".

קרדיט: עמיקם שוסברגר MYNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה