חדר חדשני ומעוצב בבית הספר יגאל אלון



עיריית ראשון לציון הקימה את החדר על שמו של אורנתן מוטעי ז"ל בשיתוף הוריו

לאחרונה נחנך בקריית החינוך השש-שנתית על שם יגאל אלון, "חדר מהות" המיועד ללמידה פרטנית ושיחות אישיות לתלמידים לקויי למידה ולתלמידים מתקשים מבחינה לימודית. את החדר הקימה עיריית ראשון לציון, על שמו של אורנתן מוטעי ז"ל בשיתוף הוריו.

 אורנתן  נולד בשנת 1981 בראשון לציון והיה בוגר בית ספר מקיף ו' במגמת מדעים. את שרותו הצבאי ביצע ביחידה מובחרת "מורן" ואת לימודיו האקדמיים המשיך במכללה למינהל בעיר. אורנתן היה ספורטאי- שיחק כדורגל במועדון גדנ"ע יהודה בת"א והיה חובב כדורסל. בשנת 2010 נקטעו חייו בתאונת אופנוע ומאז פועלים הוריו בשיתוף עיריית ראשון לציון להנצחתו של אורנתן מוטעי ז"ל.

חדר המהות הוקם עבור תלמידי בית הספר, בפרויקט שנוהל על ידי אגף פיתוח ובינוי מוסדות חינוך, בראשותה של כוכי חיים, בסטנדרטים הגבוהים ביותר בפרויקט אשר לווה מקרוב על ידי מעצבת הפנים, אורלי מולא, שמספרת כי:"מדובר בשתי כיתות שאיחדנו אותן על ידי שבירת הקיר המפריד ויצרנו חלל אחד של 100 מ"ר. החלל  הוסב ל-5 חדרים  נפרדים ומבודדים המיועדים לעבודה ולמידה פרטנית של מורה תלמיד או קבוצת תלמידים. בחלל המרכזי יצרנו פינות ישיבה לנוחיות התלמידים וכן מרחב לעבודה צוות לקבוצות גדולות.

בחלל הותקנה תקרה אקוסטית, רצפת פרקט, מזגנים, חלונות חדשים, תאורה ייחודית וכמובן קיר לזכרו של אורנתן ז"ל".

ישראל מוטעי, אביו של אורנתן ז"ל ושותף להקמתו של חדר המהות:"להנצחתו ,לזכרו, להמשך דרכו לאהבת החיים והזולת בחרה המשפחה, בסיוע של הרשות והנהלת בית הספר, לפתוח  לזכרו חדר מהות בבית הספר, חדר אשר ישמש את תלמידי בית הספר להעשרה בכל תחום ונושא וזאת בסיוע של סגל המורים והנהלת בית הספר".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה