פ​רויקט מימון ההלוואות לסטודנטים בראשון לציון



מעל 400 סטודנטים כבר החליטו לממש את ההלוואות אותן מממנת עיריית ראשון לציון לסטודנטים תושבי העיר; הלוואות של עד 30,000 ₪ ללא ריבית וללא הצמדה

מעל 400 סטודנטים כבר החליטו לממש את ההלוואות אותן מממנת עיריית ראשון לציון לסטודנטים תושבי העיר;  הלוואות של עד 30,000 ₪ ללא ריבית וללא הצמדה-ההחזר רק בסוף התואר בתקופה של עד 6 שנים;

צור לציבור הסטודנטים:"אנו חולקים עמכם את הנטל ונמשיך לפעול על מנת לסייע"בשנה שעברה, אישרה מועצת העיר את תכניתם של ראש העיר, דב צור, ומחזיק תיק הנוער והצעירים, דורון אוזן, להקים קרן מימון הלוואות לסטודנטים בני העיר בשיתוף קרן ראשון לציון. הקרן מאפשרת לסטודנטים תושבי העיר לקבל הלוואה בנקאית בסך 10,000 ₪ בכל שנת לימודים לתואר ראשון, עד 3 שנות לימוד, כלומר הלוואה בהיקף של 30 אלף ₪. 

מאז ועד היום, הפרויקט צובר תאוצה ומעל 400 סטודנטים כבר החליטו לממש את זכותם ולקחת את ההלוואה אותה מעניקה העירייה. ההלוואה ניתנת לסטודנטים על ידי עיריית ראשון לציון ב-0% ריבית וההחזר ההלוואה יכול להתבצע בתקופה של עד 6 שנים מסיום התואר. הסטודנט מצידו משלם את הקרן רק לאחר שיסיים את לימודי התואר.

ללשכתו של חבר המועצה דורון אוזן, הגיע לפני מספר ימים מכתב תודה מרגש, מסטודנט תושב העיר ראשון לציון, שלום אביעד-עמוס: ברצוני לברך אתכם על המאמץ, העשייה והתרומה החשובה לציבור הצעיר בעיר ולסטודנטים, על כן יישר כח! אני סטודנט בן 25.5 נשוי באושר, אב לשני קטנטנים ותושב העיר עוד מימיי ילדותי.  בבעלותי דירת 2.5 חדרים אשר רכשתי אותה בעמל רב מאד. 

בתקופה זו יוקר המחייה גבוה מאד ואנו כהורים נלחמים על כל שקל כדי לפרנס את הבית. כל ההוצאות הללו לא כוללות את עלויות הלימודים למכללה שעלותם 30,000 ₪ לשנה. הלוואה שקיבלתי מטעם העירייה  עזרה לי ולאשתי מאד, ועל כן תודה אישית לך ולראש העירייה מר דב צור".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה