פ​רלמנט הילדים בראשון לציון



פרלמנט מ.ע.ז הינו פרי יוזמתו של מינהל החינוך העירוני, אגף החינוך היסודי בשיתוף הפיקוח על יישום חוק זכויות התלמיד במשרד החינוך.

חינוך למעורבות חברתית-כבר מגיל צעיר פרלמנט הילדים של העיר ראשון לציון לשנת תשע"ב החל את פעילותו בשבוע שעבר החל לפעול בעיר ראשון לציון פרלמנט ילדים עירוני במפגש שנערך במליאת עיריית ראשון לציון.פרלמנט הילדים של ראשון לציון, אשר נקרא גם פרלמנט מ.ע.ז. -ראשי תיבות של מנהיגות, ערכים וזכויות הילד, הוא גוף מייצג של ילדי העיר, הכולל נציגות של תלמידי כיתות ה'-ו' מכל בתי הספר היסודיים בעיר.

פרלמנט מ.ע.ז הינו פרי יוזמתו של מינהל החינוך העירוני, אגף החינוך היסודי בשיתוף הפיקוח על יישום חוק זכויות התלמיד במשרד החינוך. במסגרת פעילות הפרלמנט, נציגי הילדים נחשפים ומתנסים במימוש תפיסות עולם דמוקרטיות כדי להוביל ליישום של ערכים כמו זכויות הילד, ניהוג עצמי ומנהיגות אזרחית. הילדים בונים ומבססים את תחום הידע שלהם, יוזמים ומתנדבים למען הקהילה והילדים בעיר על מנת להשתתף בהחלטות עירוניות.  הפרלמנט פועל באמצעות ארבע ועדות עירוניות בנושאי חינוך, קשרי קהילה, תקשורת וקיימות-אורח חיים בריא. תפקידה של כל וועדה, ללמוד ולהעמיק את ידיעותיה בתחום עיסוקה ולפעול לקידום יוזמה משמעותית בנושא זה בעיר. 


חינוך למעורבות חברתית-כבר מגיל צעיר פרלמנט הילדים של העיר ראשון לציון לשנת תשע"ב החל את פעילותו .


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה