העירייה הקימה אגף חדש לבית הספר החרדי לבנות "בית יעקב"



בשבוע שעבר נחנך אגף חדש בבית הספר בית יעקב ברח' פינסקר בעיר. האגף, שנבנה בשנה האחרונה, נבנה כמענה לצורך בכיתות לימוד ובספריה לבית הספר הקיים כחמישים שנה בעיר,

בשבוע שעבר נחנך אגף חדש בבית הספר בית יעקב ברח' פינסקר בעיר. האגף, שנבנה בשנה האחרונה, נבנה כמענה לצורך בכיתות לימוד ובספריה לבית הספר הקיים כחמישים שנה בעיר, ולא זכה לעדנה של התפתחות המבנים למרות הצפיפות בכיתות. על הפרויקט הייתה אמונה החברה הכלכלית, שבנתה מן היסוד את האגף חדש, הכולל 8 כיתות, ספרייה, חדר מחשבים, ממ"דים ועוד, בעלות כוללת של שני מיליון שקלים.

האירוע המרגש נפתח במעמד תלמידות בית הספר והצוות החינוכי אשר התכנסו לחנוכת הבית וקביעת המזוזות. את המעמד כיבדו בהשתתפותם ראש העירייה, דב צור, סגנו הרב אריה כהן, רב העיר הרב וולפא, חבר המועצה שמואל ג'מיל, רבני השכונות וראשי החינוך העצמאי, צוות מנהל החינוך העירוני, הנהלת בית הספר, בראשות הגב' חיה פוינטק, והצוות החינוכי.

ראש העיר דב צור בירך את המשתתפים ואת הנהלת בית הספר ואמר: "מרגש לבוא לפה ולברך על המוגמר. בית הספר השתדרג לתפארת בשנתיים האחרונות, והיום הוא ראוי לכן. זה חלק ממה שאנו מנסים לעשות בחינוך בכל העיר ומבחינתי אין ולא תהיה אפליה בין בית ספר לבית ספר, אין ולא תהיה אפליה בין מגזר למגזר. כל ילדות וילדי ראשון לציון יקבלו סביבת לימודים ראויה ומפותחת".  ראש העירייה קיבל ממנהלת בית הספר ומיו"ר החינוך העצמאי, הרב ליזרזון, תעודת כבוד והוקרה על מסירותו למען בית הספר והחינוך התורני בכלל.
הרב אריה כהן סגן ראש העיר ציין בברכתו את העדנה שזוכה הציבור התורני מאז היבחרו של דב צור לראשות העיר כשהוא דבק בהצהרתו על שוויוניות לכלל תושבי העיר ותלמידי העיר כפי שאנו חשים גם היום במעמד מכובד זה של חנוכת האגף החדש של בית הספר.


יו"ר החינוך העצמאי, הרב ליזרזון, אמר בדבריו כי בית נאה מרחיב דעתו של אדם, וציין כי "בניית בית הספר לא הסתיימה משום שכל דקה שלומדים בו בונים את התוכן הפנימי, הערכי והרוחני שלו".

לאחר משא הברכות נכנסו כולם לבנין החדש לקביעת מזוזות כשאת המזוזה בפתח הבניין קבע ראש העיר וכך בסיור בין הכיתות ואולם הספריה, תוך כדי קביעת המזוזות ע"י סגן ראש העיר ורבני העיר.

ראש העיר היה נרגש בסיור בין הקומות כשהוא מציין בסיפוק את האיכות והרמה הגבוהה של עבודות הבנייה והמהפך שעבר בית הספר בעקבותיהן.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה