מנהיגות בסביבה חינוכית מרובת אתגרים



מנהלי חטיבות הביניים והחטיבות העליונות בעיר התכנסו בשבוע שעבר להשתלמות בנושאי מנהיגות

בשבוע שעבר יצאו מנהלי חטיבות הביניים והחטיבות העליונות בעיר להשתלמות שעסקה בנושאי מנהיגות על היבטיה השונים בבית יציב בבאר שבע.
 
ההשתלמות התקיימה ביוזמת מפקחת בתי הספר, פנינה שומרון, בשיתוף מפקח מינהל חברה ונוער, איציק בן אבי וראש מינהל החינוך הנכנסת בעיריית ראשון לציון, ד"ר שוש נחום.
 
השתלמות זו נועדה לחזק את מנהלי בתי הספר, מנהיגיה החינוכיים של העיר, בתפקידם המשמעותי בהובלת התלמידים וצוותי ההוראה למצוינות אישית וחברתית.
 
בהשתלמות, האזינו מנהלי בתי הספר להרצאות מגוונות בנושאי מנהיגות-היבטים פסיכולוגיים, מודלים של מנהיגות בתרבות ישראל ומנהיגות בקולנוע.
 
כמו כן, השתתפו המנהלים בסדנאות מנהיגות חווייתיות מגוונות ובסיור בצריף בן גוריון, המזמן בחינה מחודשת של דוד בן גוריון כאדם וכמנהיג, הכרעותיו המעצבות ומשמעותן בימנו.
 
ראש העירייה, דב צור ביקר במקום, נפגש עם המנהלים ואמר להם כי הם מבחינתו הסיירת שפועלת בשטח, והתפקיד שלנו הוא לתת להם את כל הכלים להצליח. צור הודה להם על עבודתם המקצועית, האיכותית והמסורה בבתי הספר. כמו כן,  הציג צור, את תוכניותיו החינוכיות והערכיות אותן הוא מבקש להטמיע במערכת החינוכית העירונית בשנת הלימודים תשע"ב ולקראת ציון 130 שנה לעיר ראשון לציון, בדגש על העמקת והרחבת ההתנדבות בקרב תלמידי העיר לצד קידום ההישגים.
 
בשיחת המשוב הודו המנהלים למארגני ההשתלמות על התכנים המגוונים והרלוונטיים אשר עוררו אותם לחשיבה מחודשת בנושא מנהיגות פורצת דרך.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה