ראש עיריית ראשון לציון ביקר במסלול המשלב בבית הספר "נווה עוז"



כיתת הגן המשלבת תלמידים דתיים וחילוניים, אשר נפתחה לראשונה בעיר, זוכה לשביעות רצון גבוהה מאד מצד התלמידים וצוותי החינוך.

בתחילת שנת הלימודים הנוכחית, נפתחה לראשונה בראשון לציון כיתת  גן חדשה בבית הספר "נווה עוז" במסגרת המסלול העירוני המשלב תלמידים חילוניים ודתיים. ייחודו של הגן, הוא תוכנית הלימודים, המתקיימת על פי מתכונת החינוך הממלכתי של משרד החינוך תוך שילוב העמקה בתכנים יהודיים, במורשת ובתרבות ישראל.

בתחילת השבוע ביקר ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, במסלול המשלב, על מנת להתרשם מן הפעילות בגן ולוודא כי הכול מתנהל כשורה לשביעות רצונם של התלמידים וצוותי החינוך. את הביקור ערך צור יחד עם ראש מנהל החינוך החדשה בעיריית ראשון לציון, ד"ר שוש נחום, מנהלת אגף חינוך יסודי, מירי אור גוטפריד ומפקחת בית ספר, ויקי ניצן.

במהלך הביקור שרו ילדי הגן לאורחים את תפילת השחרית, סיפרו סיפורים בנושא חג החנוכה והאזינו בקשב רב לראש העירייה שסיפר להם כי גם הוא נוהג לבקר בבית הכנסת מדי יום שבת.

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור:"אני שמח לראות שהחזון אכן התגשם. מסתבר שאפשר להעניק לילדינו חינוך לסובלנות, לפלורליזם, לכבוד וערבות הדדית עם זיקה למורשת ועם תכנים יהודיים במתכונת החינוך הממלכתי של משרד החינוך".

מנהלת אגף חינוך יסודי, מירי אור-גוטפריד:"חינוך לסובלנות, הבנה, וקבלה של השונה הם אבני יסוד במערכת החינוך העירונית. ראש העירייה רואה במסלול הזה דוגמה ומופת לחינוך לערכים של אחדות עם ישראל ושמח על כך  שבית הספר הרים את הכפפה ולקח על עצמו את הובלת המסלול המשלב. ברצוני לברך להודות להנהלת בית הספר ולצוות המורים על ההתארגנות המהירה ושילוב הכוחות עם מפקחת בית הספר, ויקי ניצן".

מנהלת בית הספר, דורית קראדי ניצלה את ההזדמנות וביקשה להודות  לראש העירייה, דב צור, על שנתן את ברכתו לפתיחת המסלול.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה