חלוקת מלגות לסטודנטים מצטיינים בני העיר ראשון לציון



10 סטודנטים בני העיר ראשון לציון, חונכי פר"ח מצטיינים, קיבלו בשבועות האחרונים מלגה על סך 1000 ₪, נוסף למלגה המשלימה אותה מעניקה עיריית ראשון לציון על סך 1000 ₪ ולמלגה אותו מעניק ארגון פר"ח.

10 סטודנטים בני העיר ראשון לציון, חונכי פר"ח מצטיינים, קיבלו בשבועות האחרונים מלגה על סך 1000 ₪, נוסף למלגה המשלימה אותה מעניקה עיריית ראשון לציון על סך 1000 ₪ ולמלגה אותו מעניק ארגון פר"ח. את המלגה העניקה פדרציית יוצאי מרוקו בישראל, ל-364 סטודנטים מרחבי הארץ. קרן ראשון לציון, החליטה להעניק את המלגות לסטודנטים חונכי פר"ח מצטיינים ולכן מסרה את שמותיהם לפדרציה.

בטקס שהתקיים בנוכחותו של שר החינוך, גדעון סער, הוענקו לסטודנטים המלגות.

מנהלת קרן ראשון לציון, ליליאן ללום:"כמו בשנים קודמות, החלטנו גם השנה להמליץ על סטודנטים שעוסקים בפעילות חברתית יוצאת דופן, לקבלת המלגות. פרויקט פר"ח משלב השקעה בחינוך והשקעה בערך הקהילתיות והסולידריות ולכן הסטודנטים שמשקיעים מזמנם וממרצם על מנת לחזק ילדים שזקוקים לכך, ראויים לחיזוק ולתגמול. אני מאמינה שצריך לפתח את נושא המלגות בהתאם לתפיסת  ה"אקטיביזם הקהילתי". צעירים מתנדבים בני העיר ראשון לציון מחזיקים בתחושת היכולת לשנות והיכולת להשפיע, דבר שתרום לתחושת הזהות, השייכות והשותפות של תושבי העיר".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה