שיפוץ ושדרוג 68 מוסדות חינוך בהשקעה של 30 מיליון שקלים



שביעות רצון גדולה בקרב צוותי החינוך העירוניים בעקבות מבצע השיפוצים שבוצע במוסדות החינוך בראשון לציון

במהלך חופשת הקיץ וחופשות החגים שיפצה ושדרגה עיריית ראשון לציון 68 מתוך 80, מוסדות חינוך ברחבי העיר בהשקעה של 30 מיליון שקלים.
 
התכנית שגובשה ובוצעה על ידי מינהל שפ"ע, ובהובלת מנכ"ל העירייה, רחבה בהיקפה ומהווה את ההשקעה הגבוהה ביותר שהושקעה בשיפוץ מוסדות חינוך בשנים האחרונות. התוכנית כללה שיפוץ ושדרוג של גני הילדים, בתי הספר היסודיים והעל יסודיים ברחבי העיר ומטרתה מתן מענה ארוך טווח לבעיות הפיזיות במוסדות החינוך.
 
מאז סימן של העבודות, מביעים מנהלי מוסדות החינוך בעיר, בזה אחר זה את שביעות רצונם מתוצאות השיפוצים. בשבוע שעבר פנתה איריס כיבודי,  מנהלת גן 52 "לקטנים גדולים" במבצע קדש, בבקשה להודות לכל מי שעסקו במלאכת שדרוג חצר הגן בניהולה. כך כתבה כיבודי במכתבה לשולמית זכאי, מנהלת אגף חינוך קדם יסודי: "לאחר שסיימנו עם השיפוץ של החצר רציתי להודות באופן אישי (גם ההורים הילדים והצוות) לך ולאחרים על השיפוץ- על שיפור איכות החיים בחצר הגן ועל העבודה והליווי במשך השבוע האחרון. תודה על שיפור חזות החצר- נראה מצוין, על הליווי היום יומי בימים האחרונים תוך ניסיון לענות לדרישותינו הרבות ככל שהיו, ועל ההבטחות לעשייה נוספת בעתיד".
 
ראש עיריית ראשון לציון, דב צור: " אני שמח לשמוע שצוותי החינוך בעיר שבעי רצון מהשיפוצים שבוצעו במוסדות החינוך-זו מטרתנו-להעניק לצוותי החינוך ולתלמידי העיר את הסביבה הלימודית הטובה ביותר. לאחר חודשים ארוכים של עבודה שבוצעה במסירות על ידי מינהל שפ"ע אפשר בהחלט לומר כי אנחנו גאים בתוצאות. אני רואה ביצירת סביבה לימודית נעימה ותומכת חלק ממהפכת החינוך שלנו בעיר, ואנו לא מתכוון לחסוך בכך".
 
חבר המועצה אייל מושיוב, מחזיק תיק שיפור פני העיר:"בשנתיים האחרונות עשינו קפיצת מדרגה בכל הקשור לתחזוק מוסדת חינוך, בהיקף שלא נראה בעיר בעבר, והגענו לשיא בפעילות המתוקצבת. מינהל שפ"ע עשה עבודה מאומצת וכעת משמח לשמוע  שהתלמידים והמורים חשים את השינוי. נמשיך להשקיע את כל שנדרש על מנת לספק למוסדות החינוך את צורכיהם".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה