עיריית ראשון לציון פותחת את גני הילדים בפני ילדי אשדוד



בעקבות ההסלמה בדרום ופניות הורים מאשדוד לעיריית ראשון לציון, הורה ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, על קליטת ילדי גני ילדים מאשדוד בגני ילדים בעיר.

בעקבות ההסלמה בדרום ופניות הורים מאשדוד לעיריית ראשון לציון, הורה ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, על קליטת ילדי גני ילדים מאשדוד בגני ילדים בעיר. עד כה מתארחים בגנים בראשון לציון מספר בודד בלבד של ילדים מהעיר אשדוד, אך העיר מוכנה לקלוט את מי שיזדקק לכך.

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור: "בימים האלו, אנו פותחים את דלתותיהן של גני הילדים בפני משפחות מהעיר אשדוד ונשמח לשמש "עיר מקלט" לאלו שיזדקקו לכך. אני רואה בכך חובה מוסרית וערכית, שכן, בעתות שכאלה כולנו משפחה אחת. אחדות היא המאפיינת, אולי יותר מכל, את עם ישראל שבעת צרה ערב זה לזה. גם ראשון לציון ניצבת בימים אלו בפני איום המתקפה מרצועת עזה ומבינה לליבם של תושבי אשדוד, עד כמה שניתן להבין. חשוב שנהיה ערוכים, חזקים ומאוחדים-ונצליח לעבור יחדיו את התקופה הזאת".

כבר קלטנו מספר בודד של משפחות, מספרת שולמית זכאי, מנהלת אגף גני הילדים בעיריית ראשון לציון: "הילדים נקלטו בחום על ידי צוותי החינוך וילדי הגנים שערכו קבלת פנים מחממת לב לאורחים החדשים. גני הילדים בעיר ערוכים לקבל ילדים נוספים ונשמח לעזור ולארח את ילדי העיר אשדוד, הנמצאת תחת מתקפה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה