תלמידים איימו לפוצץ את בי"ס רביבים



ונדליזם ואיומים חמורים בבית ספר תיכון: במשטרה חשודים שתלמידי תיכון ריססו הבוקר (יום ה') כתובות גרפיטי ואיימו לפוצץ את בית ספרם באמצעות מטען חבלה.

ונדליזם ואיומים חמורים בבית ספר תיכון: במשטרה חשודים שתלמידי תיכון ריססו הבוקר (יום ה') כתובות גרפיטי ואיימו לפוצץ את בית ספרם באמצעות מטען חבלה, שבועיים לאחר שחדר המורים הוצת במקום. כל התלמידים פונו מהכיתות, וחבלני משטרה הוזעקו למקום, אך לא מצאו דבר. חוקרי המשטרה עיכבו מספר תלמידים לחקירה.

 

שוטרים שהוזעקו הבוקר לבית הספר התיכון "רביבים" בעיר איתרו חמש כתובות גרפיטי, בהם גם איימו התלמידים לשרוף את ספריית המוסד החינוכי, אם יחס ההנהלה לא ישתנה. בכתובת אחרת הזהירו המשחיתים כי הטמינו מטען חבלה, שאמור להתפוצץ ב-11 בבוקר. כאמור, חבלני המשטרה לא מצאו דבר. 

 

מיד עם קבלת התלונה יצא כוח גדול של שוטרים בפיקודו של פקד אריק בר-כליפא לבית הספר. השוטרים עיכבו מספר תלמידים לחקירה בעקבות שיחות שערכו במקום ומידע מודיעיני, והתלמידים נלקחו לתחנה למסור את עדותם. ל-ynet נודע כי לפני כשבועיים הציתה קבוצת תלמידים את חדר המורים בבית הספר וגרמה לו נזק כבד.

 

יושב ראש ועד ההורים העירוני בראשון לציון, אוהד אוזן, הביע זעזוע מהמקרה וקרא למשטרה לטפל ביד קשה במשחיתים. "אני מופתע מאד ומזועזע מהמקרה ומרצף האירועים החמורים,ומבקש מהמשטרה לאתר את המשחיתים ולטפל בהם ביד קשה".

 
 
מעיריית ראשון לציון נמסר כי "ראש העירייה, דב צור, רואה בחומרה רבה את האירועים האחרונים ולא מתכוון לעבור עליה לסדר היום ומתכוון להגיע לבית הספר כבר בשעות הקרובות ולטפל בנושא באופן אישי יחד עם הנהלת בית הספר וצוות המורים. כמו כן, בחודשים הקרובים תפרוס העירייה כמאתיים מצלמות שליטה ובקרה ברחבי העיר ובין השאר גם בחצר בית הספר"
 
קרדיט: תומר ולמר ואלי סניור Ynet 
 
 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה