פותחים את שנת הלימודים בראשל"צ



בעיריית ראשון לציון נערכים בכוחות מתוגברים לפתיחה חלקה של שנה"ל תשע"ב. כ-88 בתי ספר וכ-246 גני ילדים יפתחו.

 41,555 תלמידים יחלו השבוע  את הלימודים, מתוכם 7,038 במערכת החינוך הקדם יסודית, 18,272 במערכת החינוך היסודית ו-15,975 במערכת החינוך העל-יסודית. את השנה יפתחו בעיר כ-88 בתי ספר וכ-246 גני ילדים. בעיריית ראשון לציון נערכים בכוחות מתוגברים לפתיחה חלקה של שנה"ל תשע"ב. 
 

ביום פתיחת שנת הלימודים תפעל החברה לביטחון במתכונת מורחבת ומיוחדת. 12 ניידות של החברה יסיירו ברחבי העיר ו-86 מעובדי החברה לביטחון יהיו פרוסים במעברי חצייה, בצמתים ובמוקדים שונים בעיר. החברה תמשיך ותעבוד בפריסה מיוחדת גם ביום שישי 2.9.11. למשימת השמירה על הביטחון בעיר יסייעו כ-150 חיילי צה"ל מהיחידות המאומצות על ידי עיריית ראשון לציון שיגיעו לעיר ב-1.9. גם המוקד העירוני יתגבר את שורותיו ויעבוד במתכונת מורחבת.
 
מינהל איכות הסביבה נערך גם הוא לפתיחת שנת הלימודים וידאג לאיסוף אשפה וגזם והחזרת הפחים כבר ביום ד', 31.8.11, משעות הערב ועד חצות, במטרה למנוע עומסים, פקקים בבוקר פתיחת שנת הלימודים, וכן על מנת לפתוח את היום עם עיר נקייה.במינהל החינוך נערכים גם מעבר לראשון בספטמבר, ומציינים כי בכל שנה צצות בעיות בימים הראשונים ללימודים, ומכיוון שהיום השני ללימודים מתקיים ביום שישי והעירייה אינה עובדת, יושארו תורנים במינהל החינוך באגפים לחינוך קדם יסודי, יסודי ועל-יסודי, שיענו על שאלות תושבים ויטפלו בבעיות שיצוצו. 
 
ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, ובכירי העירייה יסיירו בשלושת הימים הראשונים בבתי הספר ברחבי העיר במטרה לוודא שבתי הספר ערוכים, מצוידים, מוכנים והכול מתנהל כשורה. צור:"המטרה שלנו היא לפתוח את שנת הלימודים כסדרה ולאפשר לתלמידי העיר לפתוח את שנה"ל תשע"ב ברגל ימין. עבדנו קשה במהלך חודשי הקיץ על מנת להכין ולצייד את בתי הספר לשנת הלימודים ואני מקווה שהתלמידים, ההורים וצוותי ההוראה ייהנו מההשקעה הרבה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה