מסיבת סיום למנהלי בתי הספר



בשבוע שעבר התקיימה מסיבת סיום למנהלי בתי הספר ומנהלי קהילות הגן.

צור:"שנת הלימודים תשע"א – שנת מפנה במערכת החינוך העירונית. המטרה: להמשיך במגמת העלייה ולהוביל" בשבוע שעבר התקיימה במערב העיר מסיבת הסיום לכבודם של כל מנהלי בתי הספר בעיר ומנהלי קהילות הגן. האירוע התקיים בנוכחותם של ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, ראש אגף החינוך, אריאלה ישראלי, מפקחי משרד החינוך, ראשי מנהלים ומנהלי אגפים במשרד החינוך.

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, אשר נשא דברים: "זוהי הזדמנות מצוינת לסכם את שעשינו במבט לאחור על השנה שעברה, ולהביט אל העתיד עם לקחים ומסקנות. ובעיקר, זו ההזדמנות להודות לכם". צור הוסיף ואמר, "שנת תשע"א הייתה שנת מפנה במערכת החינוך בעיר. המטרה: להמשיך במגמת העלייה ולהוביל. שמנו לנו למטרה שני נושאים מרכזיים: טיפוח הישגים גבוהים ומצוינות, וחיזוק הרצף הפדגוגי. כחלק מן המאמץ, בנינו תוכניות תגבור וטיפוח למתקשים ותכניות מיוחדות למצטיינים, השקענו במיפוי הישגים כבר מגיל הגן, השקענו באבחונים, ועוד. ואכן, במדיניות ללא פשרות, הצלחנו להביא לעליה של 5% בהישגי הבגרויות של תלמידי העיר ראשון לציון".

צור התייחס למעבר למבנה שש-שנתי שהחל השנה ואמר, "מעבר למטרות הברורות של התכנית, אתגרי המבנה השש שנתי ויצירת רצפים פדגוגיים מהווים תהליך של התחדשות, במסגרתו מתנהלת חשיבה מחדש, מכוונת משימה, של קידום ההישגים הלימודיים והחברתיים של תלמידי העיר, ועל כך אני שמח". צור עדכן את המנהלים כי העירייה תנצל את חופשת הקיץ לערוך שיפוצים נרחבים במוסדות החינוך בעלות של למעלה מ30 מיליון שקלים, שיכללו גם חידוש מערך המיזוג. צור הודה למנהלים על האמונה במטרה ובמשימה, על האחריות האישית, ועל הובלת המערכת בנחישות.  

ראש אגף החינוך, אריאלה ישראלי, אשר ביקשה להודות לצוותי החינוך: " משימת החינוך עומדת בראש מעניינו ובהתאם לכך הפקדנו את ניהולה בידיים הטובות ביותר-אני יכולה לומר זאת היום בגאווה גדולה. אני רוצה להודות לכם, על מנהיגות מעצבת ויצירתיות אין קץ שהפגנתם בדרך. בשנה מורכבת זו ידעתם לנהל באופן יעיל, מסור, תוך התמדה ודבקות במטרה. ישראלי הוסיפה וסיפרה, כי בהתאם למדיניות ראש העירייה, הוטמעו השנה במערכת החינוך מספר חידושים: "השנה הושם דגש על חינוך לערכים כעקרון מנחה. חינוך למורשת ולחיזוק השייכות למדינה ולעיר, למעורבות חברתית ואזרחות פעילה ולסובלנות ומניעת אלימות. כל זאת, על מנת להשריש לילדנו ערכים, שחשיבותם מכרעת לא פחות מהישגים לימודיים".

בסיום הברכות, נפרדו אנשי החינוך בהזדמנות זו, מן המנהלות הפורשות, אשר עוזבות השנה את המערכת. מנהלת קריית החינוך השש שנתית מקיף ט' "נאות אשלים", רחל שיבר, מנהלת קריית החינוך השש שנתית, מקיף י"א, "ראשונים" על שם אילן רמון, זהבה קירז'נר ומנהלת בית חינוך ממ"ד קהילתי תורני מדעי,  מעלה שמעוני, איילה צדוק.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה