מקומות הראשונים בתחרות חיבורים



שלושה תלמידים מן הגימנסיה הריאלית זכו במקומות הראשונים בתחרות חיבורים נושאת פרסים להצעת מועמדים לפרס דן דוד

התלמידים, רז בלוקובשטיין, שחר נוימן ודור שוורץ, זכו באחד משלושת המקומות הראשונים בתחרות "Name Your Hero"
 
פרס דן דוד היוקרתי הינו פרס בינלאומי, המוענק מדי שנה לאנשים ומוסדות שונים בעולם על תרומתם לחברה ולקהילה, אשר הוכיחו הצטיינות מיוחדת ותרומה יוצאת דופן לאנושות בתחומי המדע, הרוח, האמנות, השירות הציבורי ועולם העסקים. שלושה פרסים בסך מליון דולר כל אחד, מוענקים לזוכים בתחומים הנבחרים בשלושת ממדי הזמן: עבר, הווה ועתיד.
 
היחידה לנוער שוחר מדע על שם דב לאוטמן באוניברסיטת תל אביב, מקיימת תחרות חיבורים נושאת פרסים לנוער בכתות ט'-י"ב במסגרתה מוזמנים התלמידים להציע מועמדים ותחומים לפרס דן דוד.
 
בשלב הראשון התבקשו התלמידים להגיש חיבור קצר  על המועמד אותו/ה הם רוצים להציע לקבלת פרס דן דוד והסבר לבחירתם, באורך כעמוד אחד.

בני נוער שהציעו את ההצעות המעניינות והמרשימות ביותר עלו לשלב השני של התחרות באוניברסיטת תל אביב, במהלכו הודרכו התלמידים בכתיבת נייר עמדה מנומק להצעתם.

לאחר שלושה שבועות הגישו התלמידים את חיבורי הגמר והחיבורים המעניינים ביותר נבחנו על ידי וועדה. פרסים כספיים נכבדים הוענקו לחיבורים הזוכים וכן לבתי הספר שמהם השתתפו בתחרות המספר הרב ביותר של תלמידים.

מלבד הכבוד הנלווה להשתתפות, נושאי החיבורים הזוכים יילקחו בחשבון בקביעת התחומים לפרס דן דוד הבינלאומי בשנים הבאות.
בשלב הגמר שהתקיים באוניברסיטת תל אביב, הוכרזו החיבורים הזוכים במסגרת אירועי פרס דן דוד ובמעמד זוכי פרס דן דוד.
 
מנהלת מצוינים ומחוננים בעיריית ראשון לציון, ברכה צויליך:"ברצוני להביע את גאוותי בתלמידינו היקרים אשר זכו בפרסים הראשונים בתחרות כה מכובדת ומוערכת. השלושה, רז בלוקובשטיין, שחר נוימן ודור שוורץ, ייצגו את בית הספר הגימנסיה הריאלית ואת העיר ראשון לציון בכבוד רב. בטוחני כי נפגש עמם גם בעתיד, כאשר יכבשו יעדים נוספים בתחומים שונים. ברצוני לשלוח לתלמידים איחולים על הזכייה ולאחל להם הצלחה רבה בהמשך דרכם".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה