איום להשבית את ביה"ס "אמירים"



הורים במקיף "אמירים" מאיימים בשביתה אם לא תוחלף המנהלת. בתגובה איימו המורים על התלמידים שיפגעו בציוניהם.

סערה בחטיבת הביניים מקיף "אמירים" בראשון לציון. ועד ההורים של חטיבת הביניים החליט לצאת לשביתת אזהרה, לאחר שנדחתה דרישתם להחלפת המנהלת מירי מעוז. הוועד מסר כי השביתה תימשך ארבעה ימים ובנוסף, הם מזהירים, שנת הלימודים לא תיפתח אם דרישות הוועד לא תענה.

ועד ההורים העביר אלינו מכתב בו הוא שוטח את טענותיו. "בית הספר תחת ניהולה של מעוז חווה כישלון", הם טוענים, "קיים פילוג בחדר המורים, כל מורה שמשתף פעולה עם הנהלת התיכון זוכה לחרם והיא שמה רגליים למהלכים ניהוליים פדגוגים וכספיים.

עוד נכתב כי "אין דיאלוג בין המורים לתלמידים, ואין מענה בית ספרי לתלמידים המתקשים. דוגמא טובה לכך היא העובדה שתלמידים שמתקשים בחטיבה – פורחים בתיכון המנוהל על ידי אבי קיש".

ניסיון לסתום פיות

עוד נכתב כי המחנכות נכנסו השבוע לכיתותיהן והודיעו לתלמידים על ביטול השביתה. "תלמיד שלא יגיע מחר ללימודים יורד לו הציון בהתנהגות", טוען הוועד, "דבר זה נוגד את החוק. ניסיון סתימת הפיות של ההורים והפחדת התלמידים הם עוד עדות להתנהגות הבית ספרית".

יו"ר ועד ההורים העירוני, אוהד אוזן, אמר השבוע: "הבעיה עם המנהלת נמשכת לצערי שנים רבות. ועד ההורים העירוני אינו נוטה

לתמוך בהשבתת לימודים, ודאי לא שבוע וחצי לפני סיום שנת הלימודים. אך מנגד לא ניתן יד לפגיעה בציוני התלמידים אשר נרכשו בעמל ויגע רב, כפי שהובא לידיעתי באיומי המורים כלפי התלמידים והוריהם".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "העירייה פעלה ככל האפשר להגיע להבנות עם משרד החינוך בטרם ייצאו ההורים למאבק. לצערנו, הדיאלוג עם המשרד לא הבשיל לתוצאה שתמנע את השביתה".

קרדיט:

קרדיט:  טלי בנדו לאופר "זמן ראשון"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה