דבר אליי בפר"חים



הוענקו מלגות של 1,000 שקלים נוספים למלגה שמקבלים הסטודנטים בתכנית פר"ח.

על ידי הענקת המלגות, גדל מספר הסטודנטים שהצטרפו לתוכנית פר"ח;

צור: "הגמול האמיתי אותו לקחתם עמכם מן החוויה הזאת הוא הכרת התודה מצד הילדים להם עזרתם"

בטקס שהתקיים בתחילת השבוע במכללה למנהל, זו השנה הראשונה, לסטודנטים חונכי פר"ח מהעיר ראשון לציון מלגות המשלימות, על סך 1000₪ כל אחת. המלגות המשלימות ניתנו לסטודנטים נוסף על המלגה אשר קיבלו מארגון פר"ח, על מנת לעודד מעורבות חברתית של סטודנטים, בתחום החינוך בעיר.

תוכנית פר"ח פועלת בעיר ראשון לציון, מזה שנים רבות, במסגרתה חונכים הסטודנטים נערים ונערות בעליי קשיים בלימודים או קשיים חברתיים, ובתמורה מקבלים מלגה בגובה של 4,500 ₪ מטעם פרויקט פר"ח.

בניתוח רב שנתי שבוצע על ידי העירייה בשנה החולפת,ניכר כי לא בלבד שמספר הסטודנטים המצטרפים לתוכנית פר"ח בעיר אינו גדל, הוא אף קטן.

במטרה לעודד הצטרפות של צעירות וצעירים לפרויקט החשוב, החליט ראש העירייה ליזום שיתוף פעולה עם קרן ראשון לציון ותכנית פר"ח, בשיתוף אגף הנוער בראשותו של דורון אוזן, ולהעניק מלגה משלימה על סך 1,000 ₪ למלגה אותה מקבלים מארגון פר"ח הסטודנטים הפעילים בתוכנית.

נראה כי המטרה הושגה, ולא זו בלבד שהשנה נבלמה הירידה במספר חונכי הפר"ח, אף חלה עלייה מ-210 ל-314 חונכים. 

ראש העיר,דב צור, נשא דברים אל הסטודנטים ואמר: "הערב הזה מחבר בין שני אבני היסוד של החברה שלנו – חינוך וערכים. אתם מקור לגאווה לעיר ראשון לציון. התנדבתם, השקעתם את מרב מרצכם למטרות מעורבות חברתית והפגנתם דאגה לחברה בה אתם חיים.

זהו אינו דבר מובן מאליו והערב הזה הוא תעודת הוקרה לכם. כמות הסטודנטים שיושבים כאן היום הינה ביטוי לעוצמה אנושית. תודה שנתתם למאות ילדים סיכוי לעתיד טוב יותר.

אני בטוח כי הגמול האמיתי אותו לקחתם עמכם מן החוויה הזאת הוא הכרתהתודה מצד הילדים להם עזרתם".

יו"ר המסלול האקדמי, המכללה למנהל, פרופסור זאב נוימן, ציין כי הטקס הואטקס הוקרה לכל העוסקים בעשייה החברתית וביקש להודות לעיריית ראשון לציון, לקרן ראשון לציון ולארגון פר"ח.

ראש מנהל החינוך בעיריית ראשון לציון, אריאלה ישראלי, נשאה דברים מעל במת הטקס: "חברה ערכית הדוגלת בנתינה לזולת ולסביבה מעודדת את חבריה לגלות אכפתיות וערנות לסובב. אתם, גבירותיי ורבותיי הסטודנטים, תורמים להפיכתה של החברה הישראלית לחברה טובה ובריאה יותר, ואנו בראשון לציון גאים בכם ומוקירים אתכם על כך בטקס הזה".

מנהל אגף הפרט בעיריית ראשון לציון, ניסים כהן: "המחשבה שעמדה מאחורי מתן המלגה המשלימה הייתה עידוד הסטודנטים, תושבי העיר, למעורבות בתחום החינוך בעיר. קיווינו שהתוספת שתינתן על ידי העירייה תעודד מספר רב יותר של סטודנטים לפעול בתוכנית פר"ח המבורכת, שעיקרה מתן חונכות לילדים הזקוקים לעזרה לימודית ורגשית".

עוד הוסיף כהן: "זו השנה הראשונה שאנו מעניקים את המלגה המשלימה ואנו כבר רואים תוצאות. אנו תקווה כי המהלך אכן יעודד היענות רבה יותר מצד הסטודנטים בעיר להצטרף לתוכנית פר"ח".

ראש העיר ויו"ר קרן ראשון לציון, דב צור, ביקש להודות לכל הגורמים המעורבים בדבר; קרן ראשון לציון, ארגון פר"ח, המסלול האקדמי המכללה למנהל, מנכ"ל העירייה, גונן פרנקו, ראש מנהל החינוך, אריאלה ישראלי, מנהל אגף הפרט, ניסים כהן וראש מטה החינוך, מאיר כהן.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה