תלמידי "אשכולות" במפגש עם ראש העיר



הילדים, אשר הצליחו להעפיל לשלב הגמר בתחרות "אוצרות הסביבה" ו"אוצרות הבטיחות" של חברת אינטל , הגיעו ללשכתו של ראש העיר.

הילדים, אשר הצליחו להעפיל לשלב הגמר בתחרות "אוצרות הסביבה" ו"אוצרות הבטיחות" של חברת אינטל בשיתוף עם דן חמיצר, הגיעו ללשכתו של ראש העיר, הציגו את הפרויקט  עליו עמלו וביקשו את עזרתו של ראש העיר בהעלאת המודעות לנושאים חשובים אלו
 
 
אל המפגש, אשר התקיים בלשכתו של ראש העיר, הגיעו תלמידי כיתות ה' מבית הספר אשכולות בראשון לציון. התלמידים, אשר הצליחו להעפיל לשלב הגמר בתחרות "אוצרות הסביבה" ו"אוצרות הבטיחות" של אינטל ודן חמיצר, הציגו את פועלם בתוכניות ופרטו בפני ראש העיר את השלבים עליהם עמלו בפרויקט אשר הביא אותם לשלב הגמר בתחרות הארצית.

בכל שנה מקיימת חברת אינטל בשיתוף עם דן חמיצר את תוכנית "אינטל בחינוך", במסגרתה מתקיימות  התוכניות "אוצרות הסביבה" ו"אוצרות הבטיחות". במסגרת התוכניות, התפרסמו מידי שבוע חידות אותם נתבקשו התלמידים לפתור. הכיתות אשר הצליחו לצבור מספר מרבי של נקודות בתום שמונה שבועות, עלו לשלב הגמר. מבית הספר אשכולות היו אלה שתי כיתות ה'.
 
התלמידים, אשר חולקו לשתי קבוצות, סיפרו לראש העיר כי במסגרת הפעילות, היה עליהם להעלות את המודעות לנושא שמירה על איכות הסביבה ולנושא בטיחות בדרכים.

במסגרת הפרויקט, הציגו הילדים מצגות אשר הסבירו את חשיבות הנושאים, הפיצו סרטי הסברה אותם העלו לרשת ה-Youtube, ארגנו יום ספורט בנושא אוצרות טבע, הפיצו פלאיירים, יצאו לשטחים הפתוחים וקיימו שם שיעור בנושא חשיבותם של השטחים, הפיקו סרט בנושא והחתימו את ההורים על עצומה לשמירה על השטחים הפתוחים. כמו כן, לאחר פעילותם הענפה, פרסמו הילדים שאלונים בקרב ההורים על מנת לבדוק האם פעילותם סייעה להעלות את מודעותם של ההורים באשר לנהיגה זהירה. תוצאות הסקר הראו כי בעקבות פעילות הילדים גברה מודעותם של ההורים.

לשלב הגמר הגיעו נציגים נבחרים משכבת ה' בבית הספר אשכולות אשר הציגו בגאווה רבה, את הפרויקטים מול וועדת השיפוט באינטל קריית גת.

במפגש עם ראש העיר פרטו התלמידים את פועלם וביקשו שיסייע בידם להעלות את המודעות בנושאים חשובים אלו. לאחר דיון ארוך, הבטיח ראש העיר לתלמידים כי יעשה כל שביכולתו על מנת להעלות את המודעות בנושאים אלו וציין כי הוא גאה מאד בתלמידים ובפועלם.

כאשר נשאל ראש העיר, האם ישמור על השטחים הפתוחים בראשון לציון, ציין כי ישמור על חלק גדול מן השטחים הפתוחים על מנת שתושבי העיר יוכלו ליהנות מהם.
 
ראש העיר, דב צור בירך את התלמידים על הצלחתם וציין כי הוא שמח לראות תלמידים כה מעורבים, המשקיעים מזמנם ומרצם למען הסביבה ולמען החברה. "חזק ואמץ על הצלחתכם בתחרות-עלו והצליחו".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה