חגיגת סיום לצוותי הגיל הרך



חגיגת הסיום לכל צוותי הגיל הרך בעיר ראשון לציון, התקיימה השבוע בהיכל התרבות בנוכחותו של ראש העיר, דב צור..

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור:"המטרה שלנו היא להפוך את ראשון-לציון לעיר מובילה בישראל בתחום החינוך-אנחנו רוצים להוביל. וכדי לעשות את השינוי, אנחנו מתחילים מההתחלה, מגיל הגן"
 
חגיגת הסיום לכל צוותי הגיל הרך בעיר ראשון לציון התקיימה ביום א', 12.6.11, בהיכל התרבות בעיר, בנוכחותו של ראש העיר, דב צור. מלבד צור, נכחו באירוע; מנכ"ל עיריית ראשון לציון, פרנקו גונן, מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק, ראש מנהל החינוך, אריאלה ישראלי, ראש האגף לחינוך קדם יסודי, הגב' שולמית זכאי, מפקחות גני הילדים, מנהלות גני הילדים והצהרונים, גננות ,סייעות גני ילדים וצהרונים ועובדי החברה העירונית בתחום הגיל הרך.
 
הערב המרגש התנהל בסימן הוקרה ותודה לכל העוסקים בחינוך הגיל הרך בעיר. כל המברכים בטקס הביעו שביעות הרצון משיתוף הפעולה והתיאום בהתנהלות כל הגופים העוסקים בחינוך הגיל הרך. בהמשך הערב התקיימה הופעתו של הפנטומימאי חנוך רוזן, "מדבר בעד עצמו".
 
ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, אשר נשא דברים מעל הבמה, אמר: "טיבה של החברה, חוסנה, ערכיה, אופייה ועתידה, הם תוצאה ישירה של איכות החינוך שאנו מעניקים לילדינו. אתם יודעים טוב מכולם שחינוך מתחיל כבר מגיל הגן. גני הילדים מהווים מפגש ראשון לילדים הרכים עם האתגרים והמשימות של מערכת החינוך הפורמאלית והבלתי פורמאלית, ולשנים הללו השפעה מכרעת על צעדיו הראשונים של הילד במערכת החינוך העירונית. המטרה שלנו היא להפוך את ראשון-לציון לעיר מובילה בישראל בתחום החינוך. אנחנו לא מתכוונים להתפשר על מקום טוב באמצע, אנחנו רוצים להוביל. וכדי לעשות את השינוי, אנחנו מתחילים מההתחלה".
 
מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק ניצל את האירוע על מנת לבשר בשמחה על כך ש"צהרוני החברה העירונית הוכרו על ידי משרד התמ"ת ובימים אלו יוחזרו כספים בהיקף של מיליון ₪ להורים הזכאים לסבסוד עלות הצהרונים".
 
נציגת הפיקוח, המפקחת המתאמת, אורנה פז, ביקשה להודות לראש העירייה, דב צור על האמון והפרגון לו זוכות מצידו העוסקות במלאכת גני הילדים, ועל ההשקעה הרבה בגני הילדים. כמו כן, ביקשה להודות לראש האגף לחינוך קדם יסודי, שולמית זכאי, על היותה שותפה מובילה ומרכזית בהגשמת חזונן המשותף והוסיפה:" על מנת להבטיח את היסודות החשובים לחיים בעולם משתנה, אנו בגיל הרך חרתנו על דגלנו, לטפח את היכולות החברתיות, הרגשיות והלימודיות של כל אחד מהילדים, לצייד אותם בידע וכלים אשר יקנו ערך ומשמעות לכל אחד מהם כפרט ולחברה בכלל".
 
ראש האגף לחינוך קדם יסודי, שולמית זכאי, אמרה "כל מי שיושב כאן איתנו באולם אחראי לחינוך ילדי הגיל הרך בעיר ראשון לציון. כולם יודעים מהי המשמעות של חינוך טוב וראוי. עבודה שמתאפיינת ברגישות, באחריות, ברצינות, בהרעפת תמידית של אהבה, חום וחיבה, בדאגה, בטוב לב. ביכולת של המבוגר להיות משמעותי לילד, לדובב, לשוחח, ללמד, להדגיש, לטפח,להצחיק, לספר, לדקלם, לשיר, להתפעל ולהפעיל... רק מי שנמצא שם יודע מהי המשמעות של להיות מחנך.
 

הערב הזה מוקדש באהבה והוקרה  לכם לכל אחת ואחד מכם. צוותי הגנים, הצהרונים והמעונות המסורים ולכל אלו המלווים אתכם בעבודתכם החינוכית".
 
ראש העירייה, דב צור ביקש לנצל את ההזדמנות, על מנת להודות לכל צוותי הגיל הרך על מסירותם והדגיש כי גני הילדים זכו בשנתיים וחצי האחרונות להשקעה רבה, הן בהיבט הפדגוגי, והן בהיבט הפיזי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה