תעודת הצטיינות למפעל הקייטנות



בישיבת מועצת העיר האחרונה העניק ראש מינהל חברה ונוער במשרד החינוך,רפי דהן, תעודת הצטיינות למפעל הקייטנות של החברה העירונית.

בישיבת מועצת העיר האחרונה העניק ראש מינהל חברה ונוער במשרד החינוך,רפי דהן, תעודת הצטיינות למפעל הקייטנות של החברה העירונית. ראש העירייה דב צור," ההשקעה בחינוך היא הדרך הטובה ביותר ליצור חברה איכותית יותר"

במהלך חודש יולי,התארחו בחברה העירונית בכירים ממשרד החינוך,ובראשם ראש מינהל חברה ונוער רפי דהן. מטרת הביקור,הייתה סיור התרשמות במפעל הקייטנות של החברה העירונית.

לביקור שהחל במשרדי החברה,הצטרפה ראש מינהל החינוך בעיר,אריאלה ישראלי,ובכירים נוספים. מנכ"ל החברה אלי פולק העביר סקירה מקיפה אודות פעילות החברה ומיד בתום הסקירה יצאו לסיור במפעל הקייטנות.

לאיש מבכרי החברה העירונית שנכחו בסיור לא היה מושג כי בסופו של דבר ביקורם של אנשי משרד החינוך יוביל לכך שמנהלת הרשות למרכזי קהילה בחברה העירונית,חני צביון,תקבל תעודת הצטיינות על פעילות חינוכית לאלפי בני נוער בעיר .

בישיבת מועצת העיר האחרונה הוענקה לצביון תעודת הצטיינות ע"י:ראש העירייה דב צור,ראש מינהל חינוך ונוער במשרד החינוך רפי דהן ומנכ"ל החברה העירונית אלי פולק.כל זאת במעמד חברי מועצת העיר שחלקו כבוד לצוות המדריכים והנהלת מפעל הקייטנות.

ראש מינהל חברה ונוער במשרד החינוך,רפי דהן " מפעל הקייטנות של החברה העירונית מהווה בחודשי הקיץ מסגרת לכ- 9000 ילדים ובני נוער. שיתוף הפעולה עם משרד החינוך ועצמת צוותי הקייטנות לצד מגוון תוכניות העשרה ופעילויות נוספות, הם שהובילו בסופו של דבר להעניק תעודת הצטיינות לגב' צביון ולחברה העירונית "

מנהלת הראשות למרכזי קהילה בחברה העירונית, חני צביון " אני גאה ונרגשת,מקבלת התעודה ההכרה של משרד החינוך ממפעל הקייטנות של החברה העירונית,מוכיח כי המסגרת המהודרת שנבנתה בנושאי הקייטנות, הובילה בסופו של דבר את כל מי שמתעסק בתחום לרצות להתייעץ וללימוד מאיתנו , ומכאן אני רוצה להודות גם למנהלת פרויקט הקייטנות בחברה העירונית,מירי אליהו ,ולאחראית הרישוי סופי כדר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה