"הצופים" ועיריית ראשון-לציון מרימים אירוע



תנועת הצופים בראשון-לציון קיימה בשבוע שעבר (יום ג') אירוע מודעות למגוון פעילויותיה, בשיתוף עם אגף הנוער בעיריית ראשון-לציון.

ראש העירייה, דב צור, קרא לבני הנוער בעיר: "הצטרפו לתנועות הנוער"

תחת הכותרת "הולכים על ראשון נקייה" קיימה בשבוע שעבר (יום ג') תנועת הצופים בעיר ראשון-לציון אירוע מודעות למגוון פעילויותיה, בשיתוף עם אגף הנוער בעיריית ראשון-לציון. היה זה אירוע מיוחד ויוצא דופן, בו התאחדו כל שבטי הצופים בעיר לפעילות משותפת.
כ-1,000 בני נוער החברים בתנועת "הצופים" בעיר הגיעו לאירוע, במהלכו הופיעה להקת "הצופים", אשר מופיעה ברחבי הארץ והעולם, ובה נציגים מראשון-לציון.

האירוע התקיים ברחבת העירייה במעמד ראש העירייה, דב צור, מחזיק תיק הנוער במועצת העיר דורון אוזן, וסמנכ"לית העירייה חיה ברנפלד. ראש העירייה צור הצהיר לא פעם בעבר כי הוא אינו שבע רצון מהמספר המועט של צעירות וצעירים הפעילים בתנועות הנוער בעיר כיום – פחות מ-12%, וכי העירייה תפעל בכל המישורים לרתום את בני הנוער בעיר לפעילויות חיוביות ולהרחיב את ההשתתפות בתנועות הנוער. ראש העירייה מתכוון להכפיל את ההשקעה בתנועות הנוער במהלך שלוש השנים הקרובות, לרתום גם את בתי הספר למאמץ ולעודד את התלמידים להשתתף בפעילות תנועות הנוער.  

ראש העירייה צור אמר באירוע: "כמי שבצעירותו היה פעיל בתנועת נוער ולמד במסגרת זו ערכים שנשארו איתי כל החיים, אני קורא לכל בני הנוער בעיר – הצטרפו לתנועות הנוער. בשנה הבאה אנו רוצים שרחבת העירייה תהיה מלאה בבני נוער הפעילים בתנועות הנוער בעיר, ולא נחסוך במשאבים ובתשומת לב על מנת להשיג את המטרה".  
 
מאת: דוברת העירייה


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה