ירידה במטרדי רעש בגנים הציבוריים



נתונים שנאספו במוקד העירוני 106 מצביעים על ירידה משמעותית של 17.4% במטרדי רעש בגנים ציבוריים וברחובות

 ההיערכות לחופשת הקיץ של עיריית ראשון-לציון והתכנית שהוכנה מבעוד מועד - הוכיחה את עצמה. נתונים שנאספו במוקד העירוני 106 מצביעים על ירידה משמעותית של 17.4% במטרדי רעש בגנים ציבוריים וברחובות, בהשוואה לנתוני אשתקד.

במהלך חופשת הקיץ התקבלו במוקד העירוני 3,919 פניות תושבים לעומת 4,591 פניות תושבים בעניין זה אשתקד. בנוסף לירידה בכמות הפניות, ראוי לציין את מהירות התגובה של המוקד שהשתפרה אף היא – זמן טיפול ממוצע לקריאה, מרגע קבלתה ועד לסיום הטיפול בה, עמד על 24 דקות בלבד, לעומת 38 דקות בממוצע לטיפול אשתקד.

בנוסף, מפקחי החברה לביטחון וסדר ציבורי ערכו 7,457 פעולות יזומות, לעומת 138 אשתקד. במסגרת זו, הגיעו מפקחי החברה לביטחון וסדר ציבורי באופן יזום לגנים ציבוריים, ומנעו התגודדויות ומטרדי רעש מבעוד מועד.

במהלך כל חופשת הקיץ דאג מנהל המוקד העירוני, גלעד פינקלשטיין, לעדכן באופן רציף את הנהלת העירייה הבכירה בפעילות השוטפת. זאת, בהתאם למדיניותו של ראש העירייה, דב צור, לשים דגש על רמת השירות הניתן לתושבים ולהביא לשיפורה. במהלך חופשת הקיץ תוגבר המוקד העירוני במוקדנים נוספים ובפקח של החברה לביטחון וסדר ציבורי, אשר סייע בשיגור צוותים לאירועים בשטח בזמן קצר יחסית לשנים עברו. תגבור זה הוכיח עצמו באיכות השירות ובמהירות התגובה לפניות מצד תושבי העיר.

הירידה המשמעותית בכמות האירועים נרשמה במהלך חודש אוגוסט, בו התקבלו 1,474 פניות תושבים, לעומת 2,098 פניות אשתקד.   ראש העירייה, דב צור: "הנתונים הם סימן מעודד והירידה במספר התלונות למוקד בהחלט מבורכת. השקענו משאבים רבים בנושא, ואנו רואים תוצאות. הוכח שעל-ידי תגבור הסיורים בשטח ניתן להשיג תוצאות אפקטיביות לשיפור איכות החיים של תושבי העיר. עם זאת, לפנינו מלאכה רבה. אנו מתכוונים לפתח את המודל, להרחיב אותו, ולהמשיך לפעול להגברת הביטחון והסדר הציבורי בעיר".

מנכ"ל החברה לביטחון וסדר ציבורי, מוטי נחמני: "הנתונים מצביעים על שיפור באיכות השירות לתושב, ואנו בעיקר מרוצים ממהירות התגובה של המפקחים לכל קריאה שהתקבלה. אין ספק שההיערכות המוקדמת שלנו הביאה לשיפור משמעותי לעומת השנה שעברה".

מנהל המוקד העירוני, גלעד פינקלשטיין: "בהתאם להנחיות ראש העירייה נערך המוקד העירוני ותוגבר בכוח-אדם, על מנת לתת מענה מהיר ככל הניתן לכל קריאה המתקבלת במוקד, ובתחום מטרדי רעש בפרט. אנו שמחים להיות שותפים בתהליך שיפור איכות החיים ושיפור השירות הניתן לתושבי העיר. צוות המוקד העירוני עומד לרשות התושבים 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה". 
 
מאת: דוברת העירייה


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה