"כותר ראשון" הספרייה המצטיינת



רשת "כותר ראשון" קיבלה את פרס הספרייה המצטיינת ע"ש קיי גולן לשנת תש"ע

 בטקס חגיגי בספרייה המרכזית - בית יד לבנים ברמת השרון, קיבלו רשת "כותר ראשון" וספריית בנימינה - גבעת עדה את פרס הספרייה המצטיינת ע"ש קיי גולן, לשנת תש"ע.

נימוקי הועדה להענקת הפרס ל"כותר ראשון" :

הפרס מוענק על מכלול הפעילות להעמדת הקורא במרכז העשייה ובמיוחד על הקמת האתר החדש של הספריה אשר מרחיב את הפעילות האינטרנטית של הספריה:

- קטלוג זמין לקהל אשר מאפשר הזמנת ספרים מהבית.

  מידע על ספרים חדשים.

  קישורים ממוקדים למאגרי מידע.

  הצגת יוצר החודש הכוללת קישורים לרעיונות ולסרטים רלוונטיים.

  "ביבליוגרפיה ללא הפסקה" לתולדות ראשון לציון.

- כמו כן, הספריה הצטיינה במתן שירותי השאלה וניתן לנייד את הפריטים המושאלים לכל סניף בעיר ע"פ בקשת הקורא.

- הספרייה מעבירה מידע עדכני ורלוונטי לקוראים במייל וב s.m.s.

- הספרייה מביאה ספרים לתושבי הדיור המוגן באחוזת "נווה חוף".

מימין: ויקטור בן נעים מכריז על מקבלי הפרס: רשת "כותר ראשון" . לצידו אלי פולק מנכ"ל החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש בראשון-לציון

- הועדה התרשמה במיוחד מהפרויקט רב ההיקף "מרכז מידע וייעוץ לתושב". פרויקט שהינו חלוצי בספריות הציבוריות בארץ. אנו בטוחים כי התוכנית שלכם לפתוח חלק מהספריות עד השעה 22:00 תביא לתנועה מוגברת ברשת הספריות."

 לאחר טקס חלוקת הפרס לספריות המצטיינות + ציון לשבח ל-7 ספריות נוספות על פרויקטים מיוחדים נפתח יום העיון. ד"ר חנה אופק הרצתה על הספרייה בעידן של שינוי עם דגש על מתן שירות.

שתי הרצאות נוספות, מרתקות ומיוחדות "התחרו" על אהדת הקהל... שתיהן אינן נוגעות בעבודת הספרייה, אלא לניהול וחתירה למצויינות.

הגב' אורלי פרומן - מנכ"לית משרד התרבות והספורט מברכת.

ד"ר חיים שפירא בהרצאתו:" אני חושב לכן אני טועה", דיבר על הפסיכולוגיה של קבלת החלטות. חיים שפירא מוכר, חביב וידוע כמרצה נפלא וכ"סטנדאפיסט" מבדר ואפילו קינח בנגינה מרשימה על פסנתר.

 דורון אראל, מטפס הרים מנוסה וותיק, ריתק בהרצאתו: "שעה על גג העולם: מצוינות בדרך לפסגה". ההרצאה בליווי צילומים מרהיבים, תיאור טיפוס  עד הנגיעה בפסגת האוורסט., הפגנת אומץ, נחישות, אהבת התחביב, הסיכונים, ניהול הפרוייקט ותיעוד מסע מיוחד במינו.
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה