מתחם פנאי חדש בעיר



’VIM’, תושק בתחילת 2010 בהשקעה של 17 מיליון דולר-הסניף הראשון יושק במתחם ’Two G’ בראשון לציון

 רשת מתחמי פנאי ובריאות חדשה, ’VIM’, תושק בתחילת שנת 2010 ותשלב פעילויות בתחום הכושר, ספא ובית קפה בריאותי. בהקמת הרשת יושקעו 17 מיליון דולר.
 
הסניף הראשון, על שטח של 4,000 מ"ר, ייפתח בתחילת שנת 2010 במתחם ’Two G’ בראשון לציון. סניף נוסף יושק במהלך 2011 במתחם G בכפר סבא.
 
מעבר לתחום הספינינג וחדרי הסטודיו, יתקיימו ברשת חוגים כגון קינזיס ושיטה יפנית עתיקה בתחום טיפוח היציבה, טיפולי הידרותרפיה בבריכה, ג’יראטוניק וכדומה.
 
במרכז המתחם תוקם מסעדה שתציע, בנוסף לארוחות הרגילות, מנות מיוחדות לאכילה לפני האימון ומנות שמיועדות לאכילה אחריו, וקינוחים שמשתלבים בכל דיאטה.
 
מנהלת השיווק היא אורטל פורבט, בעלת ניסיון של 14 שנה בתחום השיווק והמיתוג, ששימשה עד לאחרונה כמנהלת מחלקת השיווק ב’אגד תעבורה’, ובעבר שימשה כמנהלת מותג של רשת ’הולמס פלייס’. פורבט בעלת תואר B.A במדעי החברה והרוח, ובוגרת החוג לתקשורת של המכללה למינהל.
 
אורטל פורבט, מנהלת שיווק: "עד היום יכולנו לראות בארץ מועדונים תחת קטגוריית ה-Health Club, אולם רשת vim משיקה את הקטגוריה החדשנית של Well-Being Club - מתחמים המדגישים לא רק את בריאות הגוף, אלא גם את ההרגשה הטובה, המשלבת פינוק ובילוי".
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה