חוגגים את יום הניקיון



חוגגים את יום הניקיון במתנ"ס רוזן בשכונת רמב"ם. מחיר הכניסה לסדנאות: 1 ₪ או 4 בקבוקים ריקים קטנים למיחזור.

במסגרת אירועי יום הניקיון הבינלאומי שיתקיים ב-09/11/09, והכרזת ראש העירייה, דב צור, על השנה הקרובה כשנת הניקיון תחת הסיסמה "הולכים על ראשון נקייה",  תקיים העירייה ביום ב' ה- 09/11/09, בין השעות   16:30-19:00, במתחם המרכז הקהילתי "רוזן", הפנינג ניקיון ואיכות סביבה. זאת, במסגרת יום הניקיון הבינלאומי אותו מובילות קק"ל ועמותת .Clean Up Israel                                                                                      
 
מתנ"ס רוזן ממוקם בשכונת רמב"ם, אשר מזה מספר חודשים תושביה שותפים לפיילוט שכונה מקיימת, במהלכו ועדות משותפות לתושבים ולעייריה בחרו חזון לשכונה ונמצאים בעבודה מאומצת של מיפוי ובניית תכנית עבודה לטווח ארוך. את התהליך בשיתוף התושבים, שהינו יוזמה של חברת המועצה מטעם הירוקים, יפעת מאירוביץ יפת, ובעידודו של ראש העירייה דב צור, מלווים אנשי מינהל איכות הסביבה, מינהל שפ"ע, החברה לביטחון, המוקד העירוני, מינהל החינוך, מינהל ההנדסה וגופים נוספים בעירייה.
 
במסגרת האירוע יוכלו התושבים וילדיהם להשתתף בסדנאות יצירה של הסדנא לאומנות, ולצפות בהצגה "טראח הפח שעבר מהפך", המיועדת לגילאי 4 ומעלה, ותוצג באולם הספורט של המרכז הקהילתי בשעה 17:30.  הכניסה לסדנאות בתשלום בבקבוקים (עפ"י חוק הפיקדון) – 4 בקבוקים לסדנא.
 
חברת המועצה יפעת מאירוביץ- יפת, מחזיקת תיק איכות הסביבה: "אני מקווה שתושבי השכונה יבואו לחגוג איתנו את יום הניקיון במתנ"ס. באמצעות ההפנינג אנו מקווים לעלות את מודעות התושבים לנושא איכות החיים וחשיבות הניקיון. ראש העירייה, דב צור, שם את נושא הניקיון כיעד לשנה הקרובה, ובמסגרת זאת העלה באופן דרסטי את תקציבי הטיאוט והניקיון ברחבי העיר וגם בשכונת רמב"ם, אולם כמובן שנוכל לשמור על ניקיון השכונה רק באמצעות שיתוף פעולה עם תושבי השכונה".
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה