האדמה פערה את פיה ברח' אלקלעי



מזג האוויר הסוער שפקד את הארץ בשבוע שעבר הותיר את חותמו

מזג האוויר הסוער שפקד את הארץ בשבוע שעבר הותיר את חותמו, כך מתברר, גם בראשון-לציון. ביום ג' האחרון, ה-3 בנובמבר, התקבלה במוקד העירוני 106 פנייה של תושבים בעניין בור גדול שנפער במדשאה שברח' אלקלעי 28. מנהל המוקד העירוני, גילעד פינקלשטיין, מספר: "בשעה 8:45 התקבל במוקד העירוני דיווח בנושא, ומיד שוגרו למקום צוותים של מניב ומינהל ההנדסה והבור גודר וסומן".

בלשכתה של מהנדסת העירייה, סימה קושניר, התקיימה ישיבה דחופה בה הוחלט, בין היתר, לשלוח למקום בודק קרקע מוסמך, ולתלות בבניינים הסמוכים שלטי אזהרה בשפה העברית, הרוסית והאמהרית. בימים האחרונים בוצעו עבודות קדחתניות על מנת לסגור את הבור מהר ככל האפשר. מהנדסת העירייה, סימה קושניר אמרה: "בטיפול באירוע בא לידי ביטוי שילוב הכוחות הכלל-עירוניים, שהתאגדו על מנת להסיר את המפגע המסוכן בפרק זמן קצר. בנוסף לטיפול בבור, אנו עושים את כמיטב יכולתנו על מנת להבטיח שמקרים כאלו לא ישנו".

פינקלשטיין מוסיף: "העירייה פעלה בתנאי מזג אוויר קשים להסרת המפגע במהירות וביעילות, תוך שיתוף פעולה נכון ויעיל בין מינהל ההנדסה , חברת מני"ב ראשון לציון, מינהל שפ"ע והמוקד העירוני. חשוב שתושבי העיר ידעו שצוות המוקד העירוני עומד לרשותם 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה".
 
מצ"ב תמונות של הבור שנפער. צילום: באדיבות המוקד העירוני.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה