דרושים מתנדבים לפעילות סיור ובטחון



החברה לביטחון ולסדר ציבורי מקימה יחידת מתנדבים חדשה וקוראת לציבור להצטרף

החברה לביטחון ולסדר ציבורי מקימה יחידת מתנדבים חדשה וקוראת לציבור תושבי העיר להצטרף אליה בפעילות סיור להגברת הביטחון האישי של התושבים.

במסגרת התוכנית העירונית שמוביל ראש העירייה דב צור להגברת הביטחון האישי החליטה החברה לביטחון ולסדר ציבורי להקים יחידת מתנדבים להעצמת הנוכחות ברחובות העיר ובמתחמי בילוי ופנאי.

"קיימת חשיבות רבה בשיתוף התושבים בפעילות החברה לביטחון והיכולת האזרחית של כל אחד מתושבי העיר לתרום למניעת אלימות, שמירה על הסדר הציבורי והגברת הביטחון האישי." אומר מוטי נחמני מנכ"ל החברה לביטחון.

נתוני המחקרים מראים כי שיתוף של אזרחים תושבי העיר בפעילות לשמירה על הסדר הציבורי מעלה את המודעות של התושבים בצורך לביטחון אישי וגורמת לשיתוף פעולה טוב יותר.

המתנדבים יעברו מבדקים ואלה מבניהם שימצאו מתאימים יעברו הכשרה הכוללת הכרה חוקי העזר העירוניים, בטיחות ושמירה על הסדר הציבורי, מניעה וטיפול במפגעים, ומיגור ומניעה של אלימות. בסיום ההכשרה יצובתו המתנדבים לסיורים רגליים ובניידות של פקחי החברה בשעות הערב והלילה ובכך יגדילו את הניראות של הסיורים ברחובות העיר ובמתחמי הבילוי.

מר אלי רפיד, אחראי על יחידת המתנדבים בחברה לסדר וביטחון, שאף הוא מתנדב, קורא לתושבי העיר לאחר שירות צבאי מלא, נשים וגברים כאחד, מגלאי 21 ומעלה, ללא עבר פלילי שרוצים לקחת חלק בפעילות זו לפנות בצירוף קורות חיים במייל [email protected] ולהתנדב לפעילות העירונית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה