יו"ר ועד ההורים התפטר, חזר בו והפסיד



המהלך נכשל וגבי ביטרן הוא היו"ר החדש

יו"ר ועד ההורים העירוני אבי לוזמן, שרק לפני שבועיים הודיע בדרמטיות כי מאס בתפקיד, הפתיע את כולם כשהודיע ברגע האחרון שהוא מתמודד שוב על התפקיד. אלא שהמהלך נכשל וגבי ביטרן הוא היו"ר החדש

 ישיבה סוערת במיוחד של ועד ההורים העירוני בראשון לציון התקיימה ביום שני שעבר. על אף שהכריז רק לפני שבועיים כי הוא מתפטר מתפקידו, החליט במפתיע יושב ראש ועד ההורים היוצא אבי לוזמן, לחזור בו ולהכריז בדרמטיות על רצונו לשוב ולהתמודד על התפקיד מול יריבו, גבי ביטרן. אולם התרגיל המפתיע לא הצליח לחולל מהפך, ולוזמן נאלץ ללכת הביתה.

"בישיבה השבוע הייתי אמור לדבר אל מול כל ועד ההורים ולסכם את הקדנציות בהם הייתי יושב הראש", מספר לוזמן על התנהלות הערב הדרמטי. "כשעליתי על הבמה, וכולם היו בטוחים שאני מתחיל לומר מילות סיכום, הודעתי בהפתעה שאני מעוניין להיבחר פעם נוספת לתפקיד.

"הגיעו אליי מספר רב של פניות מצד הורים בעיר, שביקשו ממני לחזור מהר לתפקיד. אותם אנשים אמרו לי שהם מפחדים מהיו"ר הבא שיבוא, ומהשינויים הקיצוניים שיחולו על הוועד. הבנתי שזה לא הזמן המתאים לעזוב, ושבשביל האנשים הללו אני צריך לנסות ולהתמודד לקדנציה נוספת".

אמשיך לפעול למען החינוך

כזכור, לוזמן, המכהן בתפקיד יו"ר הוועד מזה כשלוש קדנציות, חייב היה לזכות בלפחות 75 אחוזים מקולות הבוחרים על מנת שיוכל להתמודד שוב לתפקיד. "אחרי שהודעתי על הרצון שלי לערוך הצבעה מיידית על אפשרותי להתמודד פעם נוספת, התחיל כל הבלגן. גבי ביטרן ביקש להביא עורכי דין על מנת לבדוק האם מותר לי להודיע בכזאת התראה קצרה על מועמדותי, ואחרי שהסבירו לו שמותר הוא מיד נלחץ".

במהלך ההצבעה התבקש לוזמן לצאת מהחדר, וכשחזר נודע לו כי רק 50 אחוזים מההורים הצביעו בעד התמודדותו לתפקיד - לא מספיק כדי שיוכל להישאר יו"ר הוועד.

"למרות שלא הצלחתי להשיג מספיק קולות, אמשיך לפעול למען החינוך בעיר", אומר לוזמן. " מעניין אותי לראות איך ביטרן יצליח להתמודד עם הבעיות אל מול ראש העירייה, שכל כך תמך בו".

"הייתה ישיבה סוערת במיוחד", מסכמת גורמת בוועד ההורים, שהייתה נוכחת באותה ישיבה דרמטית. "היו הרבה צעקות ואלימות מילולית, ואני מאוד שמחה שהכל מאחורינו. אנחנו רוצים שמלחמת לוזמן-ביטרן תגיע לסיומה, ושוועד ההורים ייצא לדרך חדשה עם יו"ר חדש. אין עוד מקום למשחקי כוחות של ילדים".

ליעד גרינבוים -זמן ראשון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה