ירוק על בטוח



עובדי עיריית ראשון לציון משתתפים בהשתלמות בנושא איכות הסביבה ובטיחות בדרכים.

יוזמה משותפת של חברת המועצה יפעת מאירוביץ- יפת מחזיקת תיק איכות הסביבה ועו"ד סורין גנות מחזיק תיק הביטחון והחברה לסדר ובטחון  ובתמיכתו של דב צור ראש העירייה - כל עובדי עיריית ראשון לציון משתתפים בהשתלמות בנושא איכות סביבה ובטיחות בדרכים.

על הביצוע אחראים בשיתוף פעולה: מינהל אמרכלות בעירייה, החברה לביטחון וסדר ציבורי, צוות בית זרובבל חביב, מינהל הרווחה – המינהל לשילוב חברתי החברה העירונית, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, ועד העובדים ועמותת אדם טבע ודין ובהשתתפות מר אלברט סגל, הורה וסב שכול.

 
השבוע התקיימה ההכשרה השנייה בסדרת ההכשרות שבסופו של דבר תכלול את כל עובדי העירייה. ההכשרות מתקיימות בבית זרובבל חביב ועיקרן חשיפת העובדים לשני נושאים חשובים אלה, ההשתלמות נערכת בכוחות מקומיים: מר אלברט סגל, הורה וסב שכול מספר את סיפורו האישי המצמרר במהלכו ביום אחד הפך לאב וסב שכול, ד"ר רוני באום, המדריכה הראשית של בית זרובבל חביב ומר נסים נחמני מנהל מטה הבטיחות בדרכים בעיר מטעם החברה לביטחון וסד"צ.
 
עו"ד סורין גנות, סיעת רק ראשון ומחזיק תיק הביטחון והחברה העירונית לסדר ובטחון ציבורי:" אמרו חז"ל : נאה דורש – נאה מקיים. אני רואה סמליות וחשיבות רבה בעובדה שבחרנו בעובדי העיריה כנושאי דגל המאבק לשיפור איכות ובטיחות חיינו בכלל ובדרכים בפרט;כדי שמישהו יוכל לחנך אחרים, מן הראוי שישמש דוגמא לעצמו ולסביבתו הקרובה והרחוקה כאחד !" 
 
יפעת מאירוביץ- יפת חברת סיעת הירוקים ומחזיקת תיק איכות הסביבה: "חשיפת העובדים לתחום איכות הסביבה היא שלב חשוב בהעלאת המודעות שלהם לנושא, בתקווה שזה ישפיע על התנהלותם בעבודה ומחוצה לה. איכות הסביבה והבטיחות בדרכים הם שני נושאים מאוד משמעותיים לבריאותם של העובדים ובני משפחותיהם, עובד שמבין את חשיבות הנושאים הללו, ייקח איתו מההשתלמות לפחות חלק מהעובדות וה"טיפים" ויישם אותם בחיי היום יום. אין לי ספק, שכולם יצאו נשכרים מהתהליך".
 
"דאגנו שההשתלמות תהיה מאוד חוויתית וציידנו את העובדים באביזרי בטיחות מתנת הרשות לבטיחות בדרכים ומגנט עם 10 המלצות של עיריית ראשון לשמירה על הסביבה, הכול כדי להטמיע את המסרים בצורה כזאת, שכל אחד מהעובדים יצא וישאל את עצמו- מה אני יכול לעשות ואפילו קצת כדי להשפיע על איכות הסביבה ועל הבטיחות בדרכים?".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה