יום הניקיון במתנ"ס בבי"ס רוזן



במסגרת אירועי יום הניקיון שנערכו ברחבי העיר הגיעו מאות ילדים למתנ"ס ונהנו מחוויה סביבתית

במסגרת אירועי יום הניקיון שנערכו ברחבי העיר ופעילות שכונת רמב"ם במסגרת התהליך- רמב"ם שכונה מקיימת הגיעו מאות ילדים בליווי הוריהם ונהנו מחוויה סביבתית שכללה פעילות יצירה בתחום איכות הסביבה, אותה הפעיל הצוות המקצועי של הסדנא לאומנות ברמת אליהו, פעילויות של הקרן הקיימת לישראל,קרנבל סביבתי והצגה במתנ"ס של החברה העירונית הממוקם בבי"ס רוזן.

לסיכום היום המיוחד הזה ,צפו הילדים והוריהם בהצגה "טראח הפח שעבר מהפך" אשר העלתה על סדר היום את נושא הניקיון. תושבי השכונה השותפים לצוות הפעולה-רמב"ם שכונה מקיימת  היוו את הכח המרכזי מאחורי ארגון היום, הם גם חילקו חומרי הסברה במהלך הפעילות בשילוב נציגי שיל"ת, מינהל איכות הסביבה והמועצה לישראל יפה.

מתנ"ס רוזן, ממוקם בשכונת רמב"ם אשר מזה כמה חודשים תושביה שותפים לפיילוט שכונה מקיימת, במהלכו, ועדות משותפות לתושבים ולעייריה בחרו חזון לשכונה ונמצאים בעבודה מאומצת של מיפוי ובניית תכנית עבודה לטווח הארוך לשכונה. את התהליך בשיתוף התושבים, שהינו יוזמה של חברת המועצה מטעם הירוקים יפעת מאירוביץ יפת ובעידודו של דב צור ראש העירייה מלווים אנשי מינהל איכות הסביבה, מינהל שפ"ע, החברה לביטחון, המוקד העירוני, מינהל החינוך, שיל"ת, מינהל ההנדסה וגופים נוספים בעירייה. 

יפעת מאירוביץ- יפת, מחזיקת תיק איכות הסביבה: "אני גאה בחברי הועדה השכונתית שבפעילותם האינטנסיבית בשיתוף גורמי העירייה הופכים את השכונה בכל יום למקום טוב יותר. אני שמחה שתושבי השכונה באו לחגוג איתנו את יום הניקיון במתנ"ס. אין לי ספק  כי  תכני ההפנינג העלו את מודעות התושבים לנושא איכות החיים וחשיבות הניקיון".

"דב צור, ראש העירייה שם את נושא הניקיון כיעד לשנה הקרובה, ובמסגרת זאת העלה באופן דרסטי את תקציבי הטיאוט והניקיון ברחבי העיר וגם בשכונת רמב"ם, כמובן, אך נוכל לשמור על ניקיון  השכונה, רק באמצעות שיתוף פעולה עם תושבי השכונה ופעילות שלם בתחום".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה