חממה עסקית לנשות ראשון



המינהל לשילוב חברתי, מפעיל קורסים ומסגרות תומכות לנשים יזמיות המעוניינות להקים עסקים.

המינהל לשילוב חברתי, מפעיל זו השנה השלישית ברציפות קורסים ומסגרות תומכות לנשים יזמיות המעוניינות להקים עסקים. עד כה סיימו את הקורסים כשישים נשים ומתוכם כשליש הקימו עסקים/ נמצאות בשלבי הקמה. המדובר באוכלוסיית נשים, אשר היה להן חלום לפתוח עסק משלהן ולהפוך את התחביב או הכישרון למפעל רווחי. חלקן הגשימו את חלומן בעקבות ההשתתפות בקורסי יזמות עסקית והיום הן מנהלות עסקים משלהן.

לאחר סיום של שני מחזורים של תכנית "עסק משלך", הוחלט להקים מעין מסגרת המשך תומכת לנשות עסקים, המעוניינות לחזק את העסק שלהן ולהגדיל את הרווחים- חממה עסקית. מסגרת זו נתמכת על ידי מגוון גורמים וביניהם הקרן למפעלים מיוחדים בביטוח הלאומי.

לצורך כך, החל מפברואר 2010 תחל לפעול מסגרת החממה והיא תציע לנשים מגוון של הרצאות, סדנאות, אימונים אישיים וקבוצתיים וליווי אישי של חונכת עסקית. הנשים אשר ישתלבו בחממה יתחייבו מצידן לעמוד במטלות אשר ייקבעו להן ולפעול באופן אקטיבי למימוש חזונן ולהשגת היעדים שהציבו לעצמן. כל אישה תוכל ליהנות משירותי החממה למשך שנתיים תמורת סכום סמלי.

מאחר ומדובר במיזם עירוני חדש, אנו מזמינות את הנשים המעוניינות ליצור קשר בהקדם ולבקש להירשם לחממה. תתקבלנה נשים בעלות עסקים או כאלו אשר נמצאות בשלבי הקמה מתקדמים.

ניתן ליצור קשר עם מרכזות התכנית בראשון, ליאת עברי – עו"ס קהילתית במינהל לשילוב חברתי בטלפון 9689891. רחל רבינוביץ- מנהלת לשכת רווחה מרכז- 9487401.

נשים יקרות, נא למהר!!!
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה