צעירי ביה''ס ווקאל בטלוויזיה שלכם



צעירים הלומדים בבית הספר "ווקאל" לפיתוח קול של החברה העירונית חודרים לתעשייה.

צעירים הלומדים בבית הספר "ווקאל" לפיתוח קול של החברה העירונית, לא רק זוכים ללמוד מזמרים ויוצרים בולטים ומובילים בתעשיית המוסיקה כמו קרן פלס, שיר ביטון ודורון מדלי, הם גם מצליחים לחדור לתעשייה בעצמם ולהופיע בטלוויזיה. ארבע מתלמידות בית הספר יופיעו בקרוב בתכניות שונות בטלוויזיה.

ליאור בלאוס (18) היא נציגת "ווקאל" בתכנית "סופר סטארט"  של ערוץ הוט בידור ישראלי. התוכנית מגלה כישרונות צעירים ומוליכה אותם בצעדים הראשונים בתעשיית המוזיקה, כשמתלווה אליהם אמן בעל ניסיון. בתוכנית מכשירים סטנדאפיסט, זמר, שחקן וקריין רדיו. בעונה הקודמת הפגישו בין רמי קליינשטיין לבין אמן משדרות, ובעונה הזו מפגישים בין ליאור בלאוס, תלמידת ווקאל ראשון לציון לבין רוני סופרסטאר, גם היא תושבת העיר. במהלך התוכנית תפגוש בלאוס סוכן, תבקר באולפני הקלטות ועוד. ליאור בלאוס לומדת בקורס של קרן פלס ודורון מדלי בווקאל והתקבלה ללהקה צבאית אליה תתגייס באפריל.

נועה באומגרטן (17) התקבלה לתוכנית ה"תבוריז'" בערוץ 24. תוכנית ריאליטי המלווה את משפחת תבורי המוסיקלית ומחפשת צלע נשית שתצטרף למשפחה. נועה לומדת פיתוח קול בווקאל מזה מס' שנים והופיעה רבות מסגרת בית הספר והחברה העירונית.

חובבי הספורט מביניכם יוכלו גם הם ליהנות מהצעירים שלנו, אור שמש (17) ושירן מרזוק (15), שיפתחו בערוץ הספורט את גמר כדורסל הנשים בין התיכונים שיערך השבוע בבית מכבי.

שולי קורן רגוניס, מנהלת בית הספר, אומרת, "אני שמחה כי תלמידנו מקבלים חשיפה תקשורתית רחבה. יתרון בית הספר הוא  במתן במה לתלמידיו במסגרת העירונית, במקביל למסגרת הלימודים המקצועית".

מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק: "בית ספר ווקאל, בניהולה של שולי קורן, מצליח להזרים אנרגיה צעירה לתחום המוזיקה, לגייס זמרים מוכרים כמורים, וכן לתת חשיפה ובמה לכישרונות מקומיים. גם רוני סופרסטאר צמחה במסגרת החברה העירונית ואני שמח שתלמידת בית ספר ווקאל סוגרת עימה מעגל וממשיכת את דרכה. אני גאה על כך ששנה אחרי שנה כוכבים נולדים בראשל"צ".
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה