יום לימודים ארוך בגנים ברמת אליהו



החל מהיום (יום ראשון 3 בינואר 2010) יתקיים יום לימודים ארוך בשלושה גני ילדים בשכונת רמת אליהו.

החל מהיום (יום ראשון 3 בינואר 2010) יתקיים יום לימודים ארוך בשלושה גני ילדים בשכונת רמת אליהו. הגנים בהם יופעל יום לימודים ארוך הם גן "ירושלים של זהב", גן "קול פעמונים" וגן "השחר והאור".

הבקשה ליום לימודים ארוך עלתה בפגישה שקיים ראש העיר, דב צור, עם הורי הילדים, אשר העלו בפניו את הצורך שבהארכת יום הלימודים. צור בחן את הדברים יחד עם אנשי המקצוע בעירייה, והחליט להיענות לבקשת ההורים.

הלימודים ימשכו בין השעות 07:30 -16:00 כיחידה לימודית-פדגוגית אחת. הילדים יזכו לארוחה בשרית חמה וכן תופעל תכנית חינוך גופני בגן.
העירייה תסבסד את יום הלימודים הארוך בשלושת הגנים הללו, בעוד ההורים ישתתפו בעלות סמלית של 50 ₪ לילד לחודש.
 
ראש עיר, דב צור: "בראייתי, השקעה בחינוך איננה רק כלי להקניית ידע, אלא גם כלי חשוב לחיזוק וקידום חברתי. אנו פועלים במגוון של דרכים לחזק את שכונת רמת אליהו וההשקעה בחינוך היא חלק מרכזי בפעילותנו. הארכת יום הלימודים תיתן לילדים חיזוק משמעותי ונקודת פתיחה טובה יותר לקראת כניסתם למערכת החינוך היסודית".
 
מנהלת האגף לחינוך קדם יסודי בעירייה, שולמית זכאי: "בשל הרצון להעלות את סיכויי ההצלחה של ילדים המתגוררים בשכונת רמת אליהו ולהשוותם לאלה של כל ילדי העיר, החליטה עיריית ראשון לציון לפתוח יום לימודים ארוך בשלושה גנים בשכונה. יום הלימודים הארוך מאפשר בין היתר תוספת שעות הוראה בגנים אלה, וכן מקדם שוויון הזדמנויות אמיתי לקראת הכניסה לכיתה א'. האגף לחינוך קדם יסודי רואה חשיבות רבה בהענקת תנאי שוויון מצד אחד וקידום הישגים מצד שני".
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה