גילה אלמגור וקרן פלס במקיף ה'



תלמידי התיכון נפגשו עם שחקנית התיאטרון גילה אלמגור והזמרת קרן פלס.

חגיגה יצירתית במקיף ה'. בשבוע שעבר התארחה בבית הספר שחקנית התיאטרון גילה אלמגור, אשר העבירה כיתת אמן לתלמידי מגמת התיאטרון בבית הספר. המפגש החל בסיפור הביוגרפיה האישי של אלמגור והמשיך בשאלות התלמידים. אלמגור הדגישה לאורך כל המפגש את החשיבות הרבה של העבודה הקפדנית, את חשיבות הדיקציה, הדיוק וההתמדה בעבודה. בסיום המפגש, שנערך במסגרת ההכנה להפקות הבגרות של כיתות י"ב, התקיימה סדנת אמן בה הציגו התלמידים סצנה מתוך הצגה, לפי הנחיות הבימוי של גילה אלמגור.

רכזת מגמת התיאטרון בבית הספר, מיקי זיטמן, אמרה כי "כיתת האמן והמפגש עם שחקנית תיאטרון במעמדה של גילה אלמגור מעניקים עומק ומגבירים את המוטיבציה ללמידת תיאטרון".
 
מספר ימים לאחר מכן נפגשו תלמידי מגמת המוסיקה של בית הספר עם הזמרת קרן פלס והמפיק המוסיקלי דורון מדלי. פלס סיפרה לתלמידים על השקפת עולמה ודרך עבודתה כיוצרת שלא מסתפקת בהשראה, אלא מאמינה בעבודה מתמדת וקשה. עוד סיפרה פלס על יצירתה המוסיקלית, מקורות הכתיבה והיצירה והעבודה על אלבומה האחרון שהופק מוסיקלית על-ידי היוצרת והזמרת יהודית רביץ.

מנהל מקיף ה', אבי קיש, אמר: "תלמידי המגמה שרו וניגנו יצירות מקוריות ואחרות, זכו לחשיפה לביקורת בונה וטיפים להצלחה. המפגש הבלתי אמצעי עם הזמרת המוערכת היה מרגש ומרתק". קיש ציין כי קרן פלס ודורון מדלי הגיעו לבית הספר במסגרת שיתוף הפעולה בין תיכון מקיף ה' לבית הספר לשירה ופיתוח קול של החברה העירונית "ווקאל", בהנהלת שולי קורן-רגוניס.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה