הרחבת אזורי הרישום בעיר



מרחיבים את הבחירה באזורי הרישום . א'-ו' כיחידה אחת, וז'-יב' כיחידה משולבת.

ממשיכים להשקיע בחינוך: מרחיבים את הבחירה באזורי הרישום ומשלבים את חטיבת הביניים עם החטיבה העליונה.

במסגרת התכנית להשקעה בחינוך, קיימה בחודשים האחרונים העירייה בשיתוף משרד החינוך, חשיבה על מבנה מערכת החינוך בעיר בשיתוף כל הגורמים הנוגעים בדבר: הורים, תלמידים, מורים, אנשי חינוך ומומחים שונים.

התכנית, שגובשה בשיתוף משרד החינוך ואושרה עקרונית על ידי השר ומנכ"ל המשרד, כוללת הרחבה של אזורי הרישום בחינוך העל-יסודי, ושילוב חטיבת הביניים עם החטיבה העליונה, כלומר, א'-ו' כיחידה אחת, וז'-יב' כיחידה משולבת.

ראש העיר, דב צור: "כפי שהתחייבתי, נמשיך ונגדיל את ההשקעה בחינוך כדי להציב את ראשון לציון כעיר המובילה בארץ בתחום. התכנית שגיבשנו תעניק את התנאים הנדרשים כדי לשפר את ההישגים החינוכיים, הלימודיים, הערכיים והחברתיים של מערכת החינוך העל-יסודית בראשון לציון.  התכנית תאפשר תוספת משאבים לכל בית ספר, הגברת היחס אישי לכל תלמיד והגברת השוויוניות בין בתי הספר בעיר".

מחזיקת תיק החינוך, ליאל אבן-זהר: "בכוונתנו לתת מענה למגוון של מגמות ומסגרות מתאימות לכל תלמיד, כאשר בין היתר תאפשר התוכנית הרחבת הבחירה באזורי הרישום. אני יכולה לומר שבתוכנית הושקעה מחשבה רבה, והמסגרות נבחרו לאחר תהליך שיתוף ציבור, תוך התייחסות לחוזקות ולחולשות של מערכת החינוך העירונית ועל מנת לשפר ולקדם את חינוך כלל ילדי העיר".  

ראש מינהל החינוך, אריאלה ישראלי: "הרצף החינוכי המשולב מאפשר מעבר טבעי יותר של התלמיד, שישיג את התוצאות הרגשיות והלימודיות הטובות ביותר. תחושת הביטחון של התלמיד בדבר ההמשכיות שלו בבית הספר והסרת החשש ממעבר משמעותי נוסף בכיתה ט', יאפשרו לו להתרכז במשימות הלימודיות, החינוכיות והערכיות. תחושת הביטחון והאינטימיות בקבוצות הגיל ישמרו ויושם דגש על מתן מענה לצרכים הייחודיים של כל שכבה".

בעירייה מדגישים כי ההתאמות שיתבצעו להקמת המערכת המשולבת לא יפגעו במרקם החברתי הקיים. המסגרת הכיתתית תישמר וזכות הבחירה של התלמיד תורחב.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה