שמח בפורום של ראשון לציון



חבר מועצת העיר, ד"ר אפי משה עונה לגולשים בפורום של ראשל"צ באתר YNET

חבר מועצת העיר, ד"ר אפי משה  עונה לגולשים בפורום של ראשל"צ באתר YNET, (או שמישהו כתב בשמו), בכל מקרה שווה להכנס לפורום בניהולו של מיקי אלון ולהתעדכן במתרחש שם.....

גולשים נכבדים, חברי הפורום.

נבחרתי למועצת העיר כדי לשרת את האינטרס הציבורי, כדי לייצג נאמנה את הבוחר ולא כדי להיות חותמת גומי של ראש העיר. לצערי כחבר קואליציה עד היום אני נתקל בחוסר איכפתיות של ראש העיר מפניות תושבים.

אזרחים רבים כועסים כי אפילו אינו משיב למכתבי תושבים שפנו אליו בנושאים חשובים. הוא "שכח" ככל הנראה לומר לציבור את האמת שהחלטות בדבר הפחתת ארנונה וחניות חינם אינה בתחום סמכותנו בלבד. אנו נדרשים לאישור משרד הפנים ולאישורי משרדי ממשלה נוספים להחלת חוקי עזר חדשים, להפחתת ארנונה וכן הלאה.

דב צור קובע עובדות בשטח עוד לפני שקיבל לכך את אישור הגורמים המוסמכים. כך עשה בנושא החנייה בחוף הים בשבתות וכך בעניין הארנונה ,בהודעתו לתושבים על הפחתתה טרם קבלת האישור אם בכלל. אלה הם רק חלק קטן מן המקרים וחלקם טרם פורסם ונמצא, למיטב ידיעתי, בבירור המוסדות המתאימים. הוא מיהר לפרסם את הישגיו בעיתון למרות שבפועל לדעתי כמביט מבפנים- הישגים אין.

הוא לא מוצא זמן להיפגש עם הציבור אך חמור מכך גם לא עם חלק מחברי המועצה. הוא מחפש הישגים בצד הפיתוח העסקי, תיק שאני החזקתי, אך החליט שלא לשתף אותי כלל בקביעת התקציב ועל אף הבטחותיו לא שוחח איתי וקבע בעצמו תקציב מגוחך לפעילות שוטפת.

אך להעסקת עובדים ביחידה, שלצערי אין באפשרותם לעשות הרבה ללא תקציב שוטף, מצא תקציב מכובד. לשם מה? פשוט בזבוז כספי ציבור! אמרתי לו מפורשות שעדיף שיודה באמת שאינו מעוניין ככל הנראה בהגדלת התעסוקה בעיר ושיסגור את היחידה. התקציב דוחק לדבריו ואין כסף אך את תקציב לשכתו העלה ראש העיר ב כ -1.6מליון ש"ח- פשוט לא יאמן.

בתקציב השוטף הוא נסמך על עודפים שהשאיר ניצן ומתגאה בו. את דוחות 2008 שהיה חייב לפרסם ברשומות עד סוף אוגוסט 2009 לא פירסם עד היום. האם אין מדובר בזלזול בבוחריו ובציבור כולו? הוא מפטר את מנכ"ל החברה הכלכלית ותוך יומיים מחזירו לתפקיד כאילו כלום לא קרה - האם כך מתנהג מנהיג.

לצערי דב צור לא מתאים לכהן כראש עיר! אני כנבחר ציבור וללא קשר לקואליציה או אופוזיציה לא אאפשר המשך מינהל לא תקין. אמשיך ואלחם למען הציבור גם אם אדרש לשלם מחיר אישי. אנו נבחרנו לשרת את הציבור ולא ההפך הוא הנכון. אתם מוזמנים לפנות אלי בכל בעיה או סוגיה המטרידה אתכם.

שלכם,

ד"ר אפי משה
חבר מועצת העיר


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה