ביה"ס לתקשורת-מת"א לראשל"צ



ביה"ס לתקשורת עובר בסמסטר ב' מת"א לקמפוס ראשון לציון בחודש פברואר.

ערב פתיחת סמסטר ב' של שנת הלימודים האקדמית תש'ע במסלול האקדמי המכללה למינהל: שינוי וצמיחה במסלול האקדמי המכללה למינהל עם מעבר בית הספר לתקשורת בפתיחת סמסטר ב' מתל אביב לקמפוס ראשון לציון בחודש פברואר. לדברי ד'ר אוה ברגר, דיקאן בית הספר לתקשורת של המסלול האקדמי המכללה למינהל: 'מיקומו החדש של בית הספר לתקשורת בראשון לציון מספק הזדמנויות חדשות שלא היו במיקומו הקודם בתל אביב. 
 
המסלול האקדמי המכללה למינהל, יפתח את סמסטר ב' [21/2/2010] בסימן צמיחה והתחדשות עם מעבר בית הספר לתקשורת, שהינו בית הספר הגדול בישראל ללימודי תקשורת, לאחר 17 שנה, ממקום מושבו הנוכחי בתל אביב, לקמפוס המכללה בראשון לציון. בכך, יצטרף בית הספר לתקשורת של המסלול האקדמי המכללה למינהל לששת בתי הספר והחוגים הנוספים המאכלסים את קמפוס המכללה בראשון לציון: בית הספר למינהל עסקים, משפטים, מדעי ההתנהגות, כלכלה, מדעי המחשב ועיצוב פנים.

במבנה בית הספר החדש לתקשורת הושקעו למעלה מ-50 מיליון שקלים, והוא החדשני מבין בתי הספר לתקשורת בישראל: עם חדרי עריכה משוכללים; כיתות מפוארות; אולפני רדיו וטלוויזיה עם מערכות בקרה, תאורה וציוד משוכלל; ומתחם ייחודי ושקוף של תחנת הרדיו של בית הספר 'קול הקמפוס' 106 FM. המבנה החדש כולל 23 כיתות לימוד: 6 מתוכן של 120 מקומות ישיבה; אולם של 200 מקומות; 300 מחשבים לשימוש הסטודנטים והמרצים; 30 מקרנים וציוד עזר; ורשת אינטרנט אלחוטית בפס רחב.

מבנה נוסף שיושק במסלול האקדמי המכללה למינהל בחודשים הקרובים, ואשר גם בו הושקעו כ-50 מיליון שקלים, יאכלס אודיטוריום ובו 500 מקומות ישיבה – שיהיה הגדול ביותר במערב ראשון לציון, ספריה מרכזית חדשה ומתחם הסעדה.

לדברי ד'ר אוה ברגר, דיקאן בית הספר לתקשורת של המסלול האקדמי המכללה למינהל: 'מיקומו החדש של בית הספר לתקשורת בראשון לציון מספק הזדמנויות חדשות שלא היו במיקומו הקודם בתל אביב: בית הספר הופך לחלק אינטגראלי יותר מקהילת המכללה בכללותה. ייווצרו מפגשים חדשים של הסטודנטים לתקשורת עם הסטודנטים בבתי הספר האחרים; ומכיוון שהבניין החדש מהווה את הכניסה המערבית לקמפוס, בכוחו גם להוות גשר לקהילה סביבנו - לכל מי שעובד וחי בה'.

בית הספר לתקשורת של המסלול האקדמי המכללה למינהל הינו הגדול בישראל והראשון שהעניק תואר ראשון בתחום, לומדים בו כ-1200 סטודנטים, ובקרב בוגריו - בכירי תעשיית התקשורת בישראל. בית הספר, ייחודי בכך שהוא משלב לימודים עיוניים ומעשיים ברמה אקדמית גבוהה ביותר. הוא מכשיר את בוגריו להתבוננות ביקורתית המשלבת גישה אינטלקטואלית עם יכולת יצירתית ויישומית. בית הספר משמש מרכז לפעולות מגוונות בתחום התקשורת על-ידי שיתוף פעולה עם תעשיית התקשורת וארגוני מדיה, פיתוח קשרים בינלאומיים, מחקר, קיום סדנאות ניסיוניות, ימי עיון והשתלמויות מקצועיות; ומפעיל את תחנת הרדיו הפופולארית קול הקמפוס – בתדר 106FM.

בקרב מרצי בית הספר לתקשורת, שבראשו עומדת ד'ר אוה ברגר, נמנים בכירי עולם האקדמיה וחוקרי התקשורת, לצד מובילי תעשיית התקשורת בישראל: מגישי טלוויזיה, עורכים בכלי התקשורת, צלמים, עיתונאים וכדומה, ביניהם אלכס ליבק, אילן לוקאץ', ענת סרגוסטי, מתי סרי, יוסי עין דור, חנן קריסטל ועוד רבים.

קרדיט ל: www.limudim-info.co.il/


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה