איקאה מגייסת 200 עובדים בראשון לציון



המשרות המוצעות: נציגי מכירה, נציגי מסעדות, קופאים ועובדים למשרות כלליות בתחום הלוגיסטיקה.

 

מנכ"ל איקאה, שלומי גבאי, מבטיח לעובדים "יותר משכר מינימום - אך המשכורת בכפוף לתפקיד". המשרות המוצעות: נציגי מכירה, נציגי מסעדות, קופאים ועובדים למשרות כלליות בתחום הלוגיסטיקה. לדברי גבאי יש משרות גם למבוגרים

פתיחת חנות איקאה החדשה בראשון לציון טומנת בחובה בשורה למובטלי האיזור: עיריית ראשון לציון, בשיתוף עם איקאה במסגרת מקיימות יום פתוח לגיוס העובדים. מטרת היום הפתוח: בירור אפשרויות התעסוקה במסגרת החברה, התפקידים והתנאים וכן, הגשת מועמדות לאותן משרות. מנכ"ל איקאה בישראל, שלומי גבאי, מבטיח תנאים טובים ומשכורות גבוהות משכר מינימום - בהתאם לתפקיד.

עוד בערוץ קריירה

המשרות המוצעות הן של נציגי מכירה, נציגי מסעדות, קופאים ועובדים למשרות כלליות בתחום הלוגיסטיקה. רוב העבודות מתאימות לצעירים, סטודנטים וחיילים משוחררים. עם זאת, לדברי מנכ"ל איקאה ישראל, שלומי גבאי, "יש גם משרות המתאימות למבוגרים".

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור אמר שהעירייה תמשיך ליזום ולתמוך בחברות אשר יפעלו לפיתוח העיר וליצירת מקומות תעסוקה חדשים". צור אמר את הדברים במהלך סיור שערך בחנות עם מנכ"ל איקאה בישראל, שלומי גבאי.

ומתי תתחיל העבודה? החנות צפויה להיפתח בתאריך ב-9 במרס השנה. עד כה גויסו לחנות כ-250 עובדים וחברי הנהלה. מאיקאה נמסר שתנאי העבודה בה כוללים הדרכות והכשרות מקצועיות, ימי גיבוש ומסיבות, בונוסים שנתיים, מתנות ימי הולדת. לאלו מכם שדואגים שסובלים מעודף משקל, נראה שמקום העבודה החדש יוכל לדאוג גם לבריאותכם שכן באיקאה ציינו שבמסגרת העסקה ייערכו פעילויות והטבות שונות כגון מסגרת לעידוד ירידה במשקל הכוללת סדנא של שומרי משקל בסבסוד של החברה.

ראיון עם מנכ"ל איקאה ישראל

מדוע בעיקר צעירים?

"אנו מעסיקים גם מבוגרים, למרות שאופן העבודה והשעות מביאות לכך שהמשרות יקרצו יותר לצעירים שמעוניינים לעבוד גם בערבים ובלילות. אנחנו מעודדים העסקת מבוגרים - הפלח הזה מאוד יקר לליבי".

 אלו משרות יש למבוגרים?

 "יש משרות במערך ההסעדה הפנימי לעובדים - שפעיל בשעות היום, ובמערך השירות יש הרבה עבודות מחוץ לדלפקי השירות הפרונטלים - גם שם הפעילות היא בשעות היום ויש עוד". 

 מה טווח המשכורות שיוצע לעובדים?

"יותר משכר מינימום – אני יכול להבטיח. אך גובה המשכורת הוא בכפוף לתפקיד".

250 כבר גוייסו בסבב קודם - באופן יותר שמרני. מדוע זה?

"הסיבה שאנו מגייסים בתהליך מדורג הוא בשל תהליך הכשרה וצרכים שונים שמתפתחים ככל שמגיע מועד ההקמה. למשל היינו צריכים את הנגרייה ועובדי התפעול וכן שירותים נלווים עוד בשלב ההקמה".

למה לא הצעתם באותו אופן פומבי גם את משרות ההנהלה?

"השכבה העליונה של רמת הניהול מועסקת כבר כשנה".

כל כך קשה לגייס 200 איש שזה מצריך "יום פתוח" ושת"פ עם עיריית ראשון לציון?

"לגייס 200 איש זה לא פשוט. השת"פ יותר ממבורך. דאגת אנשי העירייה במציאת מקומות עבודה ופרנסה לראשל"צ עולה בכל פעם ואני שמח שראש העיר בחר לתת לכך ביטוי בקיום יריד שכזה".

 ספר לתושבים מהם היתרונות בפתיחת סניף חדש של איקאה בעירם.

פתיחת סניף חדש באזור מגורים מכניסה מבקרים רבים מהאזור כולו. אנו תורמים לכלכלה של העיר, לפרנסת תושביה, לכל החנויות והמסעדות שמסביב. ראשל"צ ידועה כעיר בה מתקיים מסחר עירני מאוד של רהיטים – וכעת היא תוכל להינות ממוצרי איקאה. אני משער שמחירי הריהוט יירדו וגם מכך ייהנו התושבים".  עוד מוסיף גבאי ש"אין שום מתקן שייצר חווית בילוי וקנייה למשפחה כולה כמו מתחם איקאה".

בין הפעילויות לעובדים  - יש גם סדנת שמירה על משקל. הרחב, פרט, נמק.

"חשוב לי שאנשים יהיו בריאים. הפרוייקט הבא הוא סדנת גמלה מעישון – את היתרונות שבכך אין צורך להסביר. ויש הטבות רבות נוספות.

אלו הטבות שאין מקומות אחרים - ולכל העובדים בכל דרג?

"המחאות בימי הולדת ואירועים חגיגיים כגון נישואים, בר מצווה לילד ותינוק חדש.2 מסיבות עובדים בשנה ואירוע קיץ לילדי העובדים , תווי קנייה בפסח ובראש השנה בשווי 500 שקל. נכון שיש את זה בעוד מקומות אך אצלנו זה סכום לכל עובד, ללא קשר לדרג. תמריצים וצ'ופרים בתקופות עומס: ארוחת בוקר, פינות פינוק ומסאג'ים".

מתי והיכן יריד התעסוקה?

יריד התעסוקה יתקיים בתאריך 9.2.10 בין השעות 14:00-20:00 במבואת בניין העירייה בראשון לציון.

קרדיט: גיל קול YNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה