צור מספיד את הרב עזרן זצ"ל



"העיר ראשון לציון איבדה את עטרת ראשה".ראש העיר נשא דברי הספד לרב עזרן.

הרב יוסף עזרן, רבה הראשי של העיר ראשון לציון בשלושים ושש השנים האחרונות, הובא למנוחות בבוקר יום שישי האחרון. אלפים ליוו את הרב עזרן זצ"ל בדרכו האחרונה, ביניהם ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, שרים, חברי כנסת והרבנים הראשיים.
 
ראש העיר דב צור נשא דברי הספד לרב עזרן. להלן דבריו:
 
"העיר ראשון לציון איבדה את עטרת ראשה. דקות ספורות לפני שנתכנסה מועצת העירייה קיבלנו בתדהמה ובצער גדול את הידיעה על כך שהעיר שלנו התייתמה מהמורה הרוחני שלה במשך 36 השנים האחרונות, הרב יוסף עזרן זכר צדיק לברכה.
תקצר היריעה מלתאר את האיש ופועלו. הרב עזרן היה לא רק גדול בתורה, אלא גם איש ציבור במלוא מובנה הטוב של המילה, איש אשכולות. סגן שר האוצר, סגן יו"ר הכנסת, חבר כנסת. היה יוצא ובא במסדרונות השלטון ובקי בהם ".

"הרב עזרן ניחן באישיות ראויה להיות מורה דרך רוחני לעיר שלנו: חכם, ידען, מתון בהשקפתו ונעים הליכות, אשר התחבב מאוד על ידי בני עירו, דמות מאחדת ומקרבת.
כמה זכינו כולנו ליהנות מדרשותיו, הרצאותיו, מנאומיו, מסיפוריו. תמיד הייתה שזורה בהם שנינות, אהבת ישראל, אהבת התורה ויראת שמיים ללא שיעור".

"הרב עזרן היה מעמודי התווך של קהילתנו. נתייתמנו ממורה ומדריך. מי ינחם אותנו.
אנו מבקשים ומתפללים שכפי שהיה הרב מליץ יושר בחייו כך במותו יהיה לנו מליץ יושר לפני בורא עולם, לאחדות, לשלום, לקירוב לבבות".

"זכותך, הרב, תגן עלינו ועל העיר כולה.
בשם חברי למועצת העיר ובשם תושבי העיר ראשון לציון אנו שולחים תנחומים למשפחה ולקהל צאן מרעיתו האבל עליו.
מן השמיים ננוחם".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה