צפי של 3 מיליון איש בשנה בסינמה סיטי



מלבד בתי קולנוע יכלול המתחם גם שדרת מסעדות מגוונת ומבחר רב של חנויות עוגן

בהשקה חגיגית לעיתונאים נחשף היום קומפלקס הבילוי והמסחר החדש בראשון לציון. המרכז אמור לשרת בטווח הישיר 250 אלף בתי אב באזור ולהיות נגיש לאוכלוסיה רחבה מכל הארץ בשל מיקומו האסטרטגי בין נתיבי איילון, כביש 4 וכביש 431 החדש.

בהשקה חגיגית לעיתונאים נחשף היום קומפלקס הבילוי והמסחר החדש בראשון לציון

הקומפלקס מתפרס על 30 דונם ומציע 27 אלף מ"ר של שטחי מסחר שיכללו שדרה של 23 בתי קפה, ברים, מסעדות ודוכני מזון, 38 חנויות קונספט ומפלס מופרד של 26 אולמות קולנוע. צמוד לקומפלקס ישתרע פארק דינוזאורים ייחודי שיהווה אטרקציה באזור. המקום יהיה נוח למשתמש עם 2,500 מקומות חניה.

לדברי רונן אשכנזי, מנכ"ל גזית גרופ ישראל "הקומפלקס צפוי ליצור הכנסות של כ-35 מיליון שקל בשנה, אמור למשוך כשלושה מיליון מבקרים בשנה ויהיה פתוח 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. יכולנו להשתחרר ולהקים מרכז בילוי בשל תמהיל החנויות שהיה קיים בשטח במתחמי G1 ו-G2. המרכז יכלול מלבד לשדרת בתי הקפה והמסעדות שדרה שלמה של חנויות בוטיק בסגנון של רחוב שינקין.

חברת ניאו לנאו סינמה השקיעה 100 מיליון שקל בבניית בתי הקולנוע בראשון לציון

בקומפלקס הושקעו כ-350 מיליון שקל, גזית גלוב ישראל השקיעה כ- 250 מיליון שקל בבניית המרכז וחברת ניאו לנאו סינמה השקיעה 100 מיליון שקל בבניית בתי הקולנוע. הקומפלקס צפוי להפתח בחודש הבא.

הקומפלקס יכלול בין היתר חנות ענק של רשת טויס R אס שתשתרע על שתי קומות, חנות נעליים גדולה של אליטל וסניף ענק של רשת סטימצקי.

בהתייחסות לאגרות החוב של החברה, מחלקת המחקר של רמקו בית השקעות מוסרת כי "G סינמה, כמו שני המרכזים המסחריים הצמודים לו, משועבד לטובת נאמן איגרות החוב של גזית גלוב סדרה י'. שווי הנכס על פי שטר הנאמנות הינו 273 מיליון שקל, שווי זה הוענק לנכס בהנחת השלמת המבנה. לאור העובדה שהמבנה קרוב להשלמה ובהתייחס לתחזיותיה של גזית גלוב לרווח תפעולי של 28 מיליון ₪ בשנה, נראה כי קיים סיכוי סביר שוויו של הנכס המשועבד לבעלי איגרות החוב ישוערך כלפי מעלה."

קרדיט: לירן סהר Bizportal


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה