מחשב לכל מורה בראשון לציון



על פי ההצעה לסדר שהגישו חברי המועצה ישראל דואני ורז קינסטליך, כל מורה בעיר יקבל מחשב נייד

על פי ההצעה לסדר שהגישו חברי המועצה ישראל דואני ורז קינסטליך, כל מורה בעיר יקבל מחשב נייד: "זו תוכנית ייחודית עם תרומה עצומה לתלמידי העיר ולהעצמת מורים"

הצעת הצטרפות: חברי המועצה ישראל דואני ורז קינסטליך קראו השבוע לראש העירייה דב צור לאמץ את תוכנית 'מחשב לכל מורה', המתקיים בכ – 16 רשויות מקומיות בארץ, גם בראשל"צ.

"מתן מחשב לכל מורה הינה תוכנית ייחודית בעלת משמעויות רבות אשר באמתחתה תרומה עצומה לתלמידי העיר ולהעצמת המורים", כתבו קינסטליך ודואני לצור לדבריהם, "המשמעות העיקרית הינה התאמה של התחום החשוב ביותר - החינוך, בונה עתידה של המדינה, לקידמה ולדרישות הבינלאומיות הקיימות והולכות ומתפתחות".

קינסטליך ודואני הוסיפו כי "מעמדו ושכרו הממוצע של מורה בישראל הינו נושא שנוי במחלוקת, אך מה שלא ניתן לחלוק עליו הינו החשיבות במתן כלים מקסימליים לצורך הקניית למידה באופן ענייני ומאתגר, וביצירת סביבה מתוקשבת ודיגיטלית, ע"י שילוב המחשב בלמידה הפרונטלית".

על פי ההצעה לסדר שהניחו השבוע השניים על שולחנו של צור, תעמיד עיריית ראשל"צ מחשב נייד לכלל המורים המלמדים בעיר. "אין ספק כי הגעת מורה לכיתה עם מחשב נייד הינה מסר, הן של חשיבות התפקיד שאותו הוא ממלא, והן של האופציות הנרחבות העומדות לרשותו תוך העברת חומר הלמידה", נכתב בהצעה.

לדבריהם, "העיר ראשל"צ, בהנהלה חדשה ובתהליך מינוף כלכלי וחברתי, חייבת לאמץ לעצמה יוזמות ברוכות שכאלה, המעידות על יציאה מהקופסה ועל חשיבה שונה מהמבנה הסטנדרטי הקיים בכל מקום ממוצע. כך מניעים עיר קדימה".

קרדיט: חזי דרקסלר  MYNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה