קרן ראשון לציון חילקה 206 מלגות



ביום שישי נערך בהיכל התרבות טקס חלוקת המלגות השנתי של קרן ראשון לציון.

ביום שישי האחרון (26.2.2010) נערך בהיכל התרבות טקס חלוקת המלגות השנתי של קרן ראשון לציון. 206 צעירים וצעירות, מכיתה י"א ועד התואר השני באוניברסיטה, קיבלו השנה מלגת לימודים מהקרן, בטקס שהקיף את כל מסגרות מלגות הלימודים שמעניקה העירייה. הטקס התקיים במעמד ראש העיר דב צור המשמש יו"ר קרן ראשון לציון, חברי הנהלת הקרן וחברי מועצת העיר. את הטקס הנחה השחקן דרור קרן.

206 צעירים וצעירות, מכיתה י"א ועד התואר השני באוניברסיטה, קיבלו השנה מלגת לימודים מקרן ראשון לציון.

מקבלי המלגות הם 116 סטודנטים בני ראשון לציון הלומדים במוסדות השכלה גבוהה, 62 תלמידי תיכון מצטיינים בכתות י"א-י"ג ובמסגרות אקדמיות, 15 ספורטאים מצטיינים בכל ענפי הספורט, ו-13 מתנדבים במסגרות שונות שגילו מסירות יוצאת דופן בהתנדבותם.

אירוע המלגות השנתי של הקרן הולך וגדל מידי שנה. השנה הוחלט בקרן ראשון לציון להרחיב את מעגל המקבלים, כדי להדגיש ולהעלות על נס את ערך המצוינות.

ראש העיר, דב צור, אמר: "מקבלי המלגות הוכיחו הישגים משמעותיים. הרצון העז והנחישות שלהם ראויים להערכה, ואין לי ספק כי השקעה זו תסלול עבורם את הנתיב להמשיך, להתקדם ולהצליח. נמצאים איתנו סטודנטים שהפגינו הצטיינות בספורט, ומתנדבים שכבר מגיל צעיר הפכו את ההתנדבות לדרך חיים. המתנדבים שאיתנו כאן הפגינו דוגמא ומופת, והם מעוררים התפעלות וגאווה".

צור הוסיף: "אני מאמין כי המפתח להצלחה טמון בחינוך. אנחנו בעיריית ראשון לציון, הצבנו לעצמנו יעד להציב את העיר בחזית המפה החינוכית בישראל, על מנת לתת לכל ילדה וילד את כל הכלים להצליח. אתם, מקבלי המלגות, מהווים דוגמה לערכים אותם אנו רוצים להנחיל לילדינו: רוח ההתנדבות והתרומה לקהילה, מצוינות, ערכים, נחישות והתמדה. תמשיכו לרוץ, תמשיכו לשאוף, תמשיכו להשיג. אנחנו מצידנו נעשה כמיטב יכולתנו לסייע לכם להגשים את שאיפותיכם".

מנהל קרן ראשון לציון, יצחק אורן, אמר: "קרן ראשון לציון שמה דגש השנה על מצוינות, הן בלימודים, הן בספורט, והן בפעילות התנדבותית, כחלק ממגמה לעודד מצוינות ותרומה לקהילה, אותה הוכיחו גם תורמי המלגות וגם מקבלי המלגות".

אורן הביע את תקוותו כי בשנה הבאה אף יוכפל מספר התורמים ומספר מקבלי המלגות, ובהקשר זה הזכיר את פעולותיו של חבר המועצה דורון אוזן, בתיאום עם ראש העיר, להקמת קרן הלוואות לסטודנטים תושבי ראשון לציון, כך שיהיו פטורים מתשלום ריבית במהלך לימודיהם ויחזירו את ההלוואה לאחר סיום לימודיהם. עוד ציין אורן כי קרן ראשון לציון הרחיבה והעמיקה את פעולותיה השנה, הודות לפעילותו הברוכה והמסורה של מ"מ יו"ר הקרן, שלמה שגב.

צילום: אולפני ראשון.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה