לתת מכל הל"ב



במסגרת תכנית "מפתח הל"ב" בביה"ס "עדיני", נחשפים התלמידים מידי חודש לערך מרכזי

במסגרת תכנית הלימודים "מפתח הל"ב" הנלמדת בבי"ס "עדיני", נחשפים התלמידים מידי חודש בחודשו לערך מרכזי שסביבו נרקמים כל התכנים והפעילויות החברתיות. חודש אדר הינו חודש מיוחד, במרכזו ערך הנתינה והסמל "להתנדב מכל הלב".

מחנכת כיתה ו'-2, חנה בן חיים, החליטה לא רק לדבר אלא להמחיש את ערך הנתינה בעשייה למען הקהילה, ולא רק בלמידה בכיתה. בעזרת ועד ההורים ומנהלת בית הספר, סיגל נטף, יצאה תוכנית זו אל הפועל. הם יצרו קשר עם מע"ש (מרכז עיסוק ושיקום לנפגעי פיגור שכלי ברמות פיגור בינוני ובינוני קל( ברמת אליהו)  וביקשו לאמצם קרוב לליבם.

מר יצחק אלפנדרי, מנהל המקום, שמח מאוד להצעה לשתף פעולה ולקרב בין חניכיו לתלמידי בית ספר "עדיני". אלפנדרי הגיע לבית הספר ונתן הרצאה לכל שכבת כיתות ו'. המפגש היה מרגש מאוד והכין את התלמידים למפגש עם חניכיו.

אלפנדרי הזמין את התלמידים להשתתף במסיבת פורים במע"ש. תלמידי כיתה ו'-2 התכוננו למפגש, הכינו משלוחי מנות והתחפשו.

המפגש עם החניכים במע"ש היה מרגש מאוד. תלמידי בית ספר עדיני וחניכי מע"ש שיחקו ורקדו ביחד, ולדברי הנוכחים "השמחה במגרש הייתה, כמו שנאמר: עד דלא ידע".

באולם הספורט הופיעו החניכים והתלמידים בשירה, המחזה וריקוד וסיימו בחלוקת משלוחי המנות.מסיבת הפורים תיחקק היטב בליבם של הילדים ותיזכר כאחת החוויות הפורימיות המיוחדות.

המפגש הבא כבר נקבע – חניכי מע"ש הוזמנו לבית ספר "עדיני" ל"סדר פסח בית ספרי", והילדים מחכים ומצפים לכך בכיליון עיניים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה