העשרה לאוכלוסיות רווחה בראשון לציון



תוכנית חדשה המשותפת למכללה למינהל לעיריית ראשון לציון ובשיתוף עם הקתדרה העממית

תוכנית חדשה המשותפת ליחידה לקשרי קהילה במסלול האקדמי המכללה למינהל ולמינהל לשילוב חברתי של עיריית ראשון לציון, בשיתוף עם הקתדרה העממית, שמטרתה העצמת אוכלוסיות הרווחה בעיר, החלה לפעול השבוע בקמפוס המסלול האקדמי המכללה למינהל.

במסגרת התוכנית, ששמה "עולים על המסלול", תיחשפנה אוכלוסיות רווחה המתגוררות בעיר, לראשונה בחייהן, לתכנים מעולם האקדמיה, מאלה הנלמדים במכללה, ובכך תועשרנה ותועצמנה.

הקורס הראשון "הכרת שפת האדריכלות ועיצוב הפנים" יצא לדרך השבוע, ויימשך כשלושה חודשים, במהלך הסמסטר השני ללימודים. הקורס יועבר על-ידי המרצה שיר לביא, מעצבת פנים ובוגרת החוג לעיצוב פנים במסלול האקדמי המכללה למינהל. בנוסף, וכחלק מהתוכנית יועברו מדי פעם הרצאות העשרה בנושאים שונים. את סדרת המפגשים פתחה הרצאתה של ד"ר ענת לוי רז, מרצה בבית הספר למינהל עסקים, בנושא "הגשמת מטרות בחיים".

המסלול האקדמי המכללה למינהל חרט על דגלו הקניית ערכים של מעורבות חברתית, אחריות אישית ותרומה לקהילה המקיפה אותו, והתוכנית החדשה "עולים על המסלול", המערבת את אוכלוסיית העיר ראשון לציון, תואמת את הגשמת המטרות הללו. מחויבות זו היא ארוכת טווח ושיטתית, ומבוססת על שיתוף פעולה בין המכללה, ובזה הסטודנטים, הסגל אקדמי והמינהלי - לבין קהילת העיר.

במסגרת זו, ובאמצעות היחידה לקשרי קהילה פועלת המכללה במגוון תחומים בהתנדבות, השקעה, ייעוץ והדרכה, העשרה תרבותית-אקדמית, סיוע לנזקקים ועוד, וזאת מאמונה כי כמוסד אקדמי גדול ומוכר, לתרומה לקהילה יש ערך חינוכי למכללה ולחברה בכלל, על-ידי יצירת חברה טובה יותר תוך הקניית ערכים של סובלנות, קבלת האחר ונתינה.

הודעה מטעם המכללה למינהל
קרדיט: נועה שבתאי ויצר- המכללה למינהל  
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה