יזמים צעירים 2010

$(function(){setImageBanner('7f952f13-2d48-4e7e-9727-da4560f31ff8','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,43305,'Image','');})

זו השנה השלישית בה מתקיים אירוע תצוגת אב טיפוס ל"יזמים צעירים" בחסות מינהל החינוך בעיריית ראשון לציון.

האם שמעתם כבר על המטאטא-טריק? ומי המציא את ה"שמר-יד" ללימוד חיתוך נכון ומקצועי תוך הגנה על אצבעות המשתמש?

זו השנה השלישית בה מתקיים אירוע תצוגת אב טיפוס ל"יזמים צעירים" בחסות מינהל החינוך בעיריית ראשון לציון. קיראו איך מעודדים בני נוער ליזמות וחשיבה עסקית.
 
בשבוע שעבר התקיים באשכול פיס "רביבים" אירוע תצוגת אב טיפוס של תוכנית "יזמים צעירים". האירוע התקיים, זו השנה השלישית, בחסות מינהל החינוך בעיריית ראשון לציון.
"יזמים צעירים ישראל" הינו מלכ"ר העוסק בחינוך ועידוד בני נוער ליזמות, חשיבה עסקית והתנהגות אתית. בראשו דירקטוריון ומועצה ציבורית מייעצת בהם חברים נציגים בכירים מהמגזר העסקי, התעשייה החינוך והאקדמיה. 

התוכנית "עושים עסקים" נועדה לעודד ולחשוף בני נוער לנושא היזמות העסקית. התוכנית הינה התנסות מעשית בהקמה של מיני חברה על ידי קבוצה של כ-20 בני נוער, על כל הכרוך בכך:  גיוס הון, בדיקת כדאיות כלכלית, פיתוח מוצר, הכנת תכנית עסקית, בניית אב-טיפוס, ייצור, שיווק ומכירות. קבוצות התלמידים פועלות בהנחיה ובהדרכה של צוות הכולל: מורים ממערכת החינוך, סטודנטים ומנחים עסקיים מתנדבים. הקבוצות השונות משתתפות באירועים ותחרויות אזוריות וארציות. הקבוצות הזוכות, יוצאות מדי שנה לייצג את ישראל בירידים ותחרויות בינ"ל. הארוע מהווה למעשה את המפגש המשמעותי הראשון של כלל הקבוצות באזור שפלה עם העולם העסקי.

בארבעת החודשים שקדמו לאירוע, עסקו הקבוצות בגיבוש של החברה, חשיבה על רעיון למוצר, פיתוחו וכתיבת תוכנית עסקית. לאחר האירוע יעלו הקבוצות שלב, ויתמקדו בייצורו של המוצר, שיווקו ומכירתו.

אחת-עשרה קבוצות נדרשו להציג אב טיפוס של המוצר, תכנון עיצוב ראשוני של הדוכן וכן את חומרי השיווק והמכירות המתוכננים. יועצים מתחום השיווק, המכירות ועיצוב המוצר עברו בין הדוכנים ומילאו משוב והערכה מפורטים לכל תחום.

במקביל, נדרשו נציגי כל קבוצה להציג בפני פאנל יועצים מצגת המציגה את עיקרי התוכנית העסקית, ולאחר מכן נדרשו לענות על שאלות הנוגעות להבנת התהליך העסקי.בסיום האירוע קיבלה כל קבוצה תיקייה הכוללת את המשובים וההערכות עבור כל מרכיב שנבדק וכן תעודת השתתפות באירוע.

בעירייה מציינים בגאווה כי מבין 11 הקבוצות שהשתתפו, 7 קבוצות היו מבתי ספר בראשון לציון: זלמן ארן, בן גוריון, חט"ב דתית, רבין, אחרון הבילויים, אשלים, בר לב. מוצרי קבוצות העיר כללו: מטאטא מתקפל, צילון לרכב עם כרית וכיסי אחסון, משחק "בריא-לי" ללימוד ילדים והורים לאכילה בריאה ונכונה, "שמר-יד" ללימוד חיתוך נכון ומקצועי תוך הגנה על אצבעות המשתמש, תופסן כלים אוניברסאלי, ערכת צביעה בנושא זהירות בדרכים, "רגליהוט"- לחימום כף הרגל בימים חמים, אוחז ספרים ומשחק ילדים בנושא זהירות בדרכים.
 
ראש מינהל החינוך בעירייה, אריאלה ישראלי: "תכנית זו מעודדת יזמות ויצירתיות, ופותחת צוהר לעולם העסקי וללמידה של מיומנויות ניהול ושיווק, עבודת צוות ומנהיגות, החשובות מאוד בימינו".
 

מערכת Rishon4U מזמינה אותך להוסיף את תגובתך >>


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה