תכנית החינוך זוכה לתמיכה מאנשי חינוך מוערכים



ראש העיר קיבל מכתבי תמיכה מאליעזר שמואלי, גמליאל (גמי) סגל ופרופ' שמואל איצקוביץ.

תכנית החינוך של ראש העיר זוכה לתמיכה מאנשי חינוך מוערכים. בשבועות האחרונים קיבל ראש העיר מכתבי תמיכה מאנשי חינוך שמכירים היטב את ראשון לציון, ביניהם, אליעזר שמואלי, מנכ"ל משרד החינוך לשעבר, גמליאל (גמי) סגל, מנהל הגימנסיה הריאלית לשעבר ופרופ' שמואל איצקוביץ, ראש החוג למדעי המחשב במכללה למינהל, ומייסד תכנית אקדמיה לפני צבא (אל"צ).

שמואלי כתב לראש העיר:"בהיותי מנכ"ל משרד החינוך, פעלתי לביצוע הרפורמה בראשון לציון. בעקבות המאבק על ביצוע הרפורמה בעיר והחלטתי לבנות את בתי הספר המקיפים השש-שנתיים, הוענקה לי, על דעת כל הסיעות במועצת העיר, אזרחות כבוד של עיריית ראשון לציון. כאזרח כבוד של עירך", כותב שמואלי, "אשמח להיות לך לעזר".

איש חינוך מוערך נוסף שהביע תמיכה בתכנית הוא מנהל הגימנסיה הריאלית לשעבר, גמליאל (גמי) סגל, שעומד כיום בראש חוג ידידי הגימנסיה ובוגריה. סגל כתב כי הוא רואה בהקמתם של בתי ספר שש-שנתיים יעד נכון, והוסיף כי יש לנהוג בזהירות בעת ביצוע השינוי.

פרופ' שמואל איצקוביץ, ראש החוג למדעי המחשב במכללה למינהל, פנה גם הוא לראש העיר ואמר כי לכל תכנית יש יתרונות וחסרונות, "צריך לשנות את מבנה החטיבות, שאין כלל ספק שהן כבר לא רלוונטיות". איצקוביץ הבהיר כי אם המבנה שמשרד החינוך מאפשר הוא רק מבנה שש-שנתי, אזי יש ליישם אותו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה