שומרים על הסדר גם בליל הסדר



בחברה לביטחון נערכו כראוי לשמירה על הביטחון והסדר הציבורי בעיר במהלך חופשת הפסח.

בחברה לביטחון נערכו כראוי לשמירה על הביטחון והסדר הציבורי בעיר במהלך חופשת הפסח. במסגרת זו תפעיל החברה תכנית למניעת מפגעי רעש בגינות הציבוריות, אלימות והשחתה של רכוש (וונדליזם) .

כחלק מההיערכות מופו פניות של תושבים על הקמות רעש, וכן נאסף מידע על ידי הפקחים. העיר חולקה ל-26 רובעים, כאשר לכל רובע הוקצה צוות סיור מיוחד. צוותי הסיור האזוריים מכירים היטב את הגינות הציבוריות באזורם ואת התנהלות בני הנוער הגרים באותו אזור, יפעלו  לשמירה על השקט וימנעו פגיעה באיכות החיים של תושבי השכונה.

בחופשת הפסח בשנה שעברה מצאו קברניטי החברה לביטחון כי מטרדי הרעש ומעשי הוונדליזם מתבצעים לא רק בגינות הציבוריות, אלא גם בדרך אל הגינות הציבוריות ובחזרה מהן.. לפיכך, השנה הופקו הלקחים, וברחבי העיר יוצבו פקחי סיור ומאבטחים אשר ינועו על קטנועים ורכבים קטנים, שמאפשרים הגעה מהירה ממקום למקום, מענה מיידי ומהיר למקרים של רעש וונדליזם ולמניעתם.
במקביל לפעילות הפקחים למיגור מפגעי רעש וונדליזם, גיבשו בחברה לביטחון תוכנית יחד עם אגף הנוער בעירייה והחברה העירונית לתרבות ספורט ונופש, שתכליתה הסדרת מקומות בילוי אלטרנטיביים לבני הנוער וקיום פעילויות במרכזים הקהילתיים, כך שהשהייה בהם לא תפגע באיכות החיים של התושבים.

בד בבד, נערכו בחברה לביטחון לאירועים העירוניים שיתקיימו במהלך חול-המועד פסח, כגון צעדת השלושה והפנינג איכות הסביבה שיתקיימו בפארק נאות שקמה.

בחברה לביטחון נערכים גם לשעות בהן המוני בית ישראל יהיו מסובים לשולחן בערב החג. בחברה יפעלו למניעת פריצות לבתים ויקיימו סיורים בתדירות גבוהה בשיתוף פעולה עם המשטרה. בחברה מבקשים מהתושבים לשמור על ערנות ולהקפיד לנעול את הבתים.

ה"סינמה סיטי" ו"איקאה" זוכות אף הן להתייחסות הראויה מצד החברה לביטחון, לאור כך שלמתחמי הענק הללו צפויים להגיע רבבות של קונים ומבלים, מהעיר ומחוצה לה. החברה לביטחון תפעל לשמירת הסדר הציבורי במקום על מנת שהחוגגים יוכלו להגיע וליהנות בבטחה.

מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני: "אנו מבקשים מהציבור גם בימי החג לגלות ערנות להימצאותם של חפצים חשודים, ולהתקשר למוקד העירוני או למשטרה על כל חשד. חג שמח בטוח ושקט לכולם".

מחזיק תיק הביטחון במועצת העיר ומ"מ יו"ר דירקטוריון החברה לביטחון, עו"ד סורין גנות: "החברה לביטחון וסדר ציבורי פועלת בכל ימות השנה להבטיח את שגרת החיים בעיר ולהעניק לתושבים ביטחון ותחושת ביטחון. נערכנו כראוי במטרה לאפשר לכל תושבי העיר והבאים בשעריה לחגוג את חג הפסח כהלכתו, בשקט ובבטחה. אני מאחל לכולנו חג שמח, כשר ומהנה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה